vrijdag 13 juli 2012

Terug, verhuisd en vernieuwd!

Hoi allemaal!

Pfoe, dat is lang geleden! Het is echt al een hele tijd terug dat ik voor het laatst geblogd heb. Ik was tijdelijk gestopt omdat ik het heel erg druk had met school, en ik geen energie of inspiratie had om lekker door te gaan met bloggen. Al gauw kwam er nog een probleempje bij: ik heb 3-4 maanden zonder laptop gezeten. Dat blogt al helemaal moeilijk!
Gelukkig heb ik nu sinds een week een nieuwe laptop dus ik kan er weer heerlijk tegenaan. Sterker nog, ik ga voor een frisse nieuwe start!

Ik ben namelijk bezig met het vernieuwen en verbeteren en updaten van mijn eigen website cen heb besloten dat ik mijn drie blogs (IngevandenBroek mijn schoolblog, ArtByInora mijn voornamelijk Engelstalige personal blog en dit blog ArtByInoraNL) ga samenvoegen. Dit doe ik door een nieuw blog te beginnen op mijn eigen website, ditmaal met wordpress in plaats van blogger. Ik ga daar binnen 1 blog met alles tegelijk verder.

Ik vind het zo spannend! Ik wil heel graag meer leren, beter worden in schrijven, mijn blog persoonlijker maken en lekker creatief bezig zijn en blijven. En dit ook met de wereld delen. Het is de bedoeling dat ik niet alleen 'verder' ga, maar dus ook vérder! Ik wil het bloggen verder ook luchtig houden (maken) voor mijzelf zodat het geen sleur of verplichting wordt. Vandaar ook dat ik voorlopig geen beloftes ga doen zoals '1 post per dag', het moet natuurlijk leuk blijven, ik ben nogal stress gevoelig en chaotisch wat betreft dit soort dingen dus ik kijk het eerst even aan!

Mijn bedoeling is dus om over allerlei verschillende onderwerpen te gaan bloggen, mocht je maar in 1 ding geïnteresseerd zijn, zijn er heel handig categorieën waardoor je makkelijk de blogs over 1 onderwerp, zoals bijvoorbeeld beauty, kunt bekijken.

Hopelijk ben ik hier niet al mijn lezers kwijt en kom je nog eens op dit blog, vergeet dan zeker niet om mijn nieuwe website en blog te bekijken!

Trouwens, mijn website gaat waarschijnlijk nog heel erg veranderen maar ik ga er vanuit dat je altijd op mijn blog kan kijken!

Liefs en tot op mijn vernieuwde website en blog,
Inge
www.ArtByInora.com/