zaterdag 17 maart 2012

Review: Manhattan Luxopolis Eyeshadow in VIPetrol 87W


Een tijdje terug kocht ik in Duitsland deze mooie oogschaduw mono van Manhattan. De kleur heet VIPetrol 87W en komt uit de LE Luxopolis. Het is een prachtige blauw-groene kleur met shimmers.


Het doosje is zwart met een transparante deksel. Simpel en handig!


Op de achterkant staat nog wat informatie zoals oa de productsoort, de naam en het nummer en de houdbaarheid (12 maanden).


In de oogschaduw staat het woord 'VIPetrol' in reliëf, erg mooi, het geeft nét dat beetje extra. Ik houd wel van een patroontje in mijn oogschaduw.


Dit zijn de swatches, links is mét primer en rechts is zonder primer. Je ziet wel verschil, maar de oogschaduw is toch wel heel erg goed gepigmenteerd! De kleur is ook echt heel erg mooi, ik houd van blauw-groen tinten! Stiekem ben ik over het algemeen meer van de matte finishes, maar deze subtiele glans/shimmer kan ik ook heel erg waarderen.

Ik was deze oogschaduw eigenlijk een beetje vergeten, maar ik ga hem zeker weer gebruiken! :)

De oogschaduw vond ik in Duitsland en was deel van een Limited Edition, hij was dus helaas nooit in Nederland te koop volgens mij. Mocht je hem eigenlijk toch wel willen hebben, heb je geluk. Ik heb namelijk per ongeluk twee van deze oogschaduws gekocht in twee tripjes naar Duitsland afgelopen jaar. Een ervan heb ik in mijn blogsale staan, compleet ongebruikt...