maandag 5 maart 2012

Review: MAC Lipstick Party Parrot


Vandaag een review van een van mijn favoriete lipsticks. Het is de zeer gewilde lipstick Party Parrot uit de pro store only limited edition Iris Apfel. Hij was helaas uitverkocht toen ik in de pro store kwam, maar gelukkig heb ik hem nog op ebay gevonden! Het was dus een klein gokje, lipstick online kopen (daar houd ik meestal niet zo van) maar it was totally worth it!


De lipstick komt in een standaard zwart doosje. Op dit doosje staat het merk, productsoort, de kleur en ook de ingrediënten van de lipstick.


De lipstick zelf heeft de herkenbare MAC huls, zwart met een zilverkleurig randje en een ronde bovenkant. Simpel maar mooi.


Op de onderkant staan de productsoort en kleur nog eens vernoemd.


De lipstick is knalroze met een matte finish. Echt een lekkere felle kleur, het roze het volgens mij een koele ondertoon maar ik vind het niet erg uitgesproken. Het is een lekkere fuschia roze kleur die eigenlijk meer naar neon roze neigt. Kunnen jullie het nog volgen?


Hier is de swatch, ik heb niet veel kracht gezet maar de lipstick geeft heel veel kleur af, hij is dus erg goed gepigmenteerd! Ook het matte is wel duidelijk, fijn, want daar houd ik wel van, plus 'matte' werd ook beloofd natuurlijk. De kleur blijft best lang en heel erg goed zitten. Dit ben ik niet erg gewend van lipsticks maar het is zeker een fijne verandering! De lipstick gaat op zich wel in de lijntjes zitten, maar ja je smeert hem natuurlijk over je hele lip. Op zich vallen de lijntjes niet erg op, en de rest van je lippen blijft ook goed gekleurd.


Het nadeel van zo'n goede lipstick is dan wel weer het poetswerk wat op je wacht aan het eind van de avond...