dinsdag 13 maart 2012

Personal: Roomtour!

Al heel lang wil ik deze post schrijven en de foto's maken, maar steeds vond ik mijn kamer niet 'af' genoeg. En nog steeds is hij nog niet helemaal af, maar ik kon gewoon niet langer wachten. Ik had zo'n zin om deze foto's aan jullie te laten zien! Dus bij deze, een roomtour!

Sinds oktober 2011 woon ik op kamers in een studentenflat. Ik deel de woning met 3 huisgenoten, maar heb mijn eigen kamer met wastafel. De kamer is best ruim, ik had niet verwacht dat mijn eerste kamer zo 'groot' zou zijn. De kamer ziet er uit eindelijk een stuk kleiner uit omdat ik echt heel erg veel spullen heb. Dat ik zoveel spullen heb komt doordat ik hier 1# permanent woon, in plaats van dat ik op en neer tussen mijn kamertje en mijn ouderlijk huis pendel, doordat ik 2# gewoon veel hobby's heb die veel spullen vragen, en 3# hoe je het ook wendt of keert, ik ben een verzamelaar!

De foto's zijn trouwens helaas niet van top kwaliteit, mijn kamer was erg moeilijk te fotograferen omdat hij vrij donker is ondanks het grote raam, vandaar dus dat ik vaak heb moeten flitsen.




















What's missing?
- Helmer
- Nagellakrek
- Sieradenrek
- Iets voor op de plank boven mijn bed, ik zat te denken aan een leuke kist
- Lampionnen snoer boven mijn bed
- Andere dozen in plaats van de kratten en mandjes in mijn boekenkast
- Verjaardagskalender
- Ik wil een grote map (bijvoorbeeld tussen mijn boekenkast en ladenkast of achter mijn bureau) voor schoolwerk en grote tekeningen.
- Ik zoek nog plek voor mijn cd collectie...
- Een bank en meer tafelruimte, maar daar heb ik helaas geen plek meer voor...


Wat vinden jullie van mijn kamer? :) Ik ben zelf erg blij met hoe ik het heb ingericht. Het is misschien een beetje vol maar voor 1 persoon is er ruimte zat! Mijn vriend en ik zitten lekker aan mijn bureau als we samen zijn en verder heb ik niet vaak bezoek. Verder ben ik gewoon heel erg blij dat ik al mijn spullen bij mij heb, dat is best belangrijk voor mij. In de berging heb ik ook nog wat spullen; dingen die ik niet weg wil doen maar ook niet veel gebruik (er staat hele doos met make-up verpakkingen haha), gereedschap, mijn koffer en weekendtas, klein kerstboompje en mijn vilt spullen :)