donderdag 8 maart 2012

Shoplog Eindhoven & Den Bosch

Afgelopen zaterdag kwam er een nieuwe LE van Mac uit, namelijk de Shop/Cook collectie. Ik had mijn oog al een hele tijd op een paar items, en dus ging ik maandag naar Eindhoven. Ik had gelukkig de lipstick 'Watch Me Simmer' gereserveerd, want die was al uitverkocht. Uiteindelijk kocht ik nog een paar dingetjes uit de LE, niet welke ik had verwacht maar ik ben er echt heel erg blij mee!
Wat ik uiteindelijk kocht zijn de lipstick in Watch Me Simmer, de tendertone in Hot 'n Saucy en de Kissable Lipcolour in Scan-Delicious. Binnenkort uiteraard reviews van al deze producten!


Verder kocht ik eigenlijk niks in Eindhoven, behalve dan een hele mooie zwarte blouse van de H&M die ik niet goed op de foto kreeg... Dus, terug naar Den Bosch (samen met een lekker broodje in de trein:))

In Den Bosch ging ik naar de Kwast, dat is een schilder/teken/hobbymateriaal winkel, daar kocht ik een heel aantal stiften voor 1 euro per stuk!


Verder kocht ik nog bij de Etos een dag en nacht crème van Van Der Hoog, die waren in de aanbieding en ik was het even helemaal beu dat ik geen crème meer had en ook niet echt kon vinden, en ik had hier goede dingen over gelezen dus ik ga ze gewoon uitproberen. Ook kocht ik bij de etos een deodorant stick.


Uiteindelijk heb ik dus niet zó veel gekocht, natuurlijk waren de mac aankopen bij elkaar best prijzig, maar oorspronkelijk wilde ik de lipstick, een oogschaduw palette, en een kissable lipcolour (ik had Flaunting it op het oog maar die kleur stond mij totaal niet dus ben ik gegaan voor Scan-Delicious), maar dat palette (Call Me Bubbles) viel zo tegen bij het swatchen dat ik wat anders heb uitgezocht en uiteindelijk ben ik ook nog iets goedkoper uit ook.

Ik baal best wel van het palette, er zat namelijk 1 kleur in die wel heel goed swatchte en die echt súper mooi was (ik heb het over 'Brash'), maar de andere 3 kleuren vond ik gewoon niet goed genoeg om 38 euro voor neer te leggen. Misschien koop ik dit palette nog ooit in een blogsale, speciaal voor Brash, maar de volle prijs heb ik er gewoon niet voor over.

Ik moet nog wel iets bekennen, ik had toch wel enorm spijt dat ik de lipstick 'Quick Sizzle' niet had gekocht en dus gaat mijn vriend nog even langs de Bijenkorf om hem voor mij te halen :-)