maandag 12 maart 2012

NOTD: Kleancolor Neon Fuchsia

Het zat deze week niet mee maar vandaag toch weer een artikeltje! Ik bestelde recentelijk een aantal nagellakjes op nailways en dit was er een van. Op de een of andere manier vond ik de kleur in het echt (bij het uitpakken) toch weer niet zo bijzonder, maar toen ik hem daadwerkelijk gebruikte was ik om! Wat een gave kleur!


Deze tint heet 21 Neon Fuchsia, en hoewel het zeker een neon kleurtje is, vind ik dit nou niet bepaald fuchsia. Hier is volgens mij iets fout gegaan, haha.


Het flesje zelf vind ik er leuk uitzien, het is weer eens wat anders en ziet er toch wat luxer uit dan gewoon 'rechttoe-rechtaan'. Het flesje voelt trouwens héérlijk stevig aan in de hand!

De foto's in dit artikel zijn trouwens een beetje vreemd uitgekomen, het was zo'n mooi weer en ik had goed licht (dacht ik) toen ik deze lak op de gevoelige digitale plaat vastlegde, maar ze zijn toch een beetje raar uitgekomen. Maar goed, de nagellak kleur klopt heel redelijk en dat is waar het om gaat natuurlijk!


De kleur is zoals ik al zei lekker knal, het is een neon rood/koraal tint, perfect voor de zomer! Deze lak zal ik waarschijnlijk veel gaan dragen komend seizoen.

In 2 lagen dekt de nagellak redelijk. Ik moet wel zeggen dat hoewel de kleur goed rood af geeft, hij verder vrij sheer lijkt, misschien een beetje een jelly? Het kan dus zijn dat sommigen een derde laag nodig hebben voor volledige dekking.


Verder was ik lekker aan het lakken, de lak bracht soepel en goed aan. Toen ik echter aan de slag ging met een tweede laag ging het helemaal niet zo soepel meer en werd het een beetje stroperig en dus streperig. Uiteindelijk is het grotendeels wel goed gekomen en de streperigheid goed weggetrokken op de meeste nagels.

Ik vind het echt een heerlijke lak,  het is echt een neon rode kleur, wat me een moeilijk effect lijkt. In ieder geval een welkome aanvulling op mijn stash!