vrijdag 23 december 2011

Wensen


Lieve allemaal :)

Zo snel als dat ik terug ben, moet ik weer weg. Ik ga vanavond met vrienden gourmetten (eigenlijk nog voor sinterklaas maar nu dan maar voor kerst :P), zaterdag moet ik als een gek op en neer tussen plaatsen en zondag is het alweer kerst! 1e Kerstdag zullen mijn vriend en ik bij zijn familie zijn, 2e kerstdag met mijn familie. Heel gezellig allemaal, maar ook heel druk! Ik weet nog niet eens of ik mijn laptop wel mee ga nemen. En dan is het dinsdag, en zal ik met wat vriendinnen een Twilight marathon houden (kuch kuch). Oftewel, ik zal dus even een paar dagen niet posten.
Komt allemaal goed :)


Anyway, ik wens jullie allemaal een zalige kerst, fijne dagen, een prettige kerstvakantie, en alvast een gelukkig nieuwjaar!!!

Heel veel liefs,
Inge


Plaatjes van tumblr...