dinsdag 20 december 2011

Knock knock, who's there?

Het is ik!

Hier en daar was ik de afgelopen week weer begonnen met commenten, sowieso heb ik tijdens mijn blogpauze nog wel elke week een paar keer op Bloglovin gekeken, maar echt tijd (en eerlijk gezegd, soms ook zin...) had ik niet om goed te commenten, dus liet ik dat er maar bij zitten.

Maar, ik ben terug! Of lijkt het maar zo? Ik weet het niet. Ik wil heel graag weer bloggen, het kriebelt! De hele week wil ik al een nieuwe start maken hier, maar het bleek moeilijker dan gedacht. Ik heb nog niets voorbereid, ik heb al 100 keer deze post in mijn hoofd lopen opzeggen. En toch deed ik niets. En nu was ik het beu. En dus typ ik nu maar wat weg op mijn laptopje.

Dinsdag 6 september meldde ik dat ik een pauze ging nemen. Het is nu 20 december. Wat is er gebeurt in al die tijd? Het was helemaal niet mijn bedoeling om zó lang niet te bloggen, maar zo is het nu eenmaal.
Ik ben met het tweede jaar van mijn studie begonnen, en het is echt heerlijk! Druk, en vrij chaotisch, en eigenlijk helemaal niet in sync met wat ik volgens psychologen nodig zou hebben (lees: structuur, orde, overzicht) maar het gaat best oké en daar ga ik voor :) Ik zie mezelf nu echt niks anders doen dan dit. Oké, ik zou best ook nog andere studies willen volgen hierna maar nu zit ik hier helemaal goed. Hoera!

Maar school was echt niet de enige reden dat het zo lang duurde voordat ik terug kwam. Er is veel gebeurd in die tijd, ik ben verhuisd, op kamers gegaan, wat een grote maar geweldige stap was voor mij. Weg uit de zekerheid van thuis, en kom maar op met die zelfstandigheid! If I may say so myself, het is echt wonderbaarlijk hoe goed ik ermee om ga :) Ik heb bijna niks gemerkt van de omslag!

Verder zijn er thuis en in mijn familie wat dingen geweest waardoor ik even geen tijd of zin had om te bloggen.

 Maar goed. Ik heb er zin in en hopelijk kan ik met een bepaalde regelmaat weer posts gaan plaatsen hier! ;)

Liefs, en heel erg bedankt als je me nog steeds volgt sinds september, of als je me ondertussen bent gaan volgen of gewoon dat je dit leest! :D