vrijdag 30 december 2011

Personal: Laptop & Goede Voornemens

Hallo allemaal, hebben jullie een fijne kerst gehad?

Mijn vriend en ik hebben het zeker gezellig gehad! En gister zijn we ook nog eens een dagje Rotterdam wezen doen :) Super gezellig en ik heb natuurlijk wat dingen gekocht...
Helaas is mijn laptop sinds eergister weer kapot. Ik snap het niet, eindelijk heb ik redelijk internet sinds ik ben verhuisd (hoewel het thuis goed internet was, viel hij op mijn laptop veel uit), toen crashte de harde schijf (nieuwe moeten kopen, was een heel tentamen kwijt :( dat ik dus opnieuw heb moeten maken). En nu dit weer. Hopelijk kan mijn vriend er nog wat mee, anders moet ik maandag naar de computerwinkel. Zucht, dus nog geen nieuwe blogposts van mij! Ik heb namelijk wel een computer (waar ik dit bericht ook op type), maar ik vind deze niet fijn om mee te werken (hij is alleen handig om muziek te luisteren of series te kijken).

Ik hoop dat ik snel goed nieuws heb! :)

Hebben jullie trouwens nog goede voornemens voor het komende jaar? Ik ga meer vaart zetten achter het vinden van een goede sportbh (moeilijk maatje) zodat ik eindelijk kan gaan hardlopen (dat wil ik al zo lang maar zonder sportbh is dat echt niet prettig... Hopelijk is het niet stiekem een onderbewuste smoes). En verder ga ik met een echte no-buy het jaar in! De enge valkuil blijft wel, een paar dingen mag ik nog wel een keer aanschaffen, maar ik koop zo vaak zoveel wat niet op de "echt echt echt totally want-lijst" staat, en geld kan ik nu goed gebruiken nu ik op kamers zit. Maar ik denk dat ik het nu beter ga kunnen volhouden, ik ga me gewoon meer op school storten en ik ga gewoon niet zoveel meer winkelen :P

Liefs!
Inge