maandag 2 januari 2012

Personal: De ramp die laptop heet.

Hallo allemaal,

daar ben ik weer met nog steeds geen leuk nieuws. Afgelopen zaterdag ben ik met mijn laptop naar de computerwinkel geweest en helaas is de nieuwe harde schijf ook weer kapot. Ik krijg een nieuwe (garantie), die moet deze week ergens binnenkomen en dan zetten ze hem er meteen in, maar ik moet dan natuurlijk weer alles opnieuw installeren en verzamelen en instellen en ik ben natuurlijk ook een aantal dingen kwijt (gelukkig geen belangrijke dingen, maar wel veel plaatjes etc die ik aan het verzamelen was voor oa mijn blog).

Het kan zelfs zo zijn dat die nieuwe schijf binnenkort ook weer kapot gaat, dan ligt het probleem bij mijn laptop. Dit kunnen ze alleen niet 1,2,3 nakijken, dan zou mijn laptop opgestuurd en doorgelicht moeten worden en dat kost een hoop tijd en geld, dus de mensen van de computerwinkel gaven mij liever eerst nog een nieuwe schijf.
Zucht, lekker begin van het nieuwe jaar dus. Ik moet nog een take home tentamen gaan maken deze week en dat moet ik nu dus op mijn computer doen, wat ik helemaal niet fijn vind werken zoals ik al zei in mijn vorige blogpost. Het zal dus toch nog even duren voor ik weer echt kan beginnen met bloggen! He bah!

Ik ga ook maar alvast rondkijken en informeren voor een nieuwe laptop.... Zucht!

Maar zodra mijn laptop weer in orde is (voorlopig) ga ik echt weer bloggen! :) Ik ben al wat dingen aan het verzamelen en foto's aan het maken dus dat zal wel goed komen.

Liefs en bedankt voor jullie begrip!
Inge