maandag 30 januari 2012

Review: Sleek Palette Acid

Helaas had ik het van het weekend zo druk dat ik geen tijd had om te schrijven voor mijn blog, maar vandaag ben ik weer terug! Ik probeer natuurlijk vooruit te schrijven maar hier heb ik niet altijd tijd voor, en als ik een post nog niet 100% vind, post ik deze nog niet. Ik probeer elke dag te posten maar af en toe zal er een gat vallen, maar al doende leert men!

Vandaag een review van het eerste Sleek palette dat ik afgelopen week bij de webshop Alice&Jo (review hier) bestelde.


Bij deze versie zit het palette in een transparant plasticen doosje, met een groot logo voor de Divine palette en de naam van dit palette, Acid.


Het palette zelf is van zwart, mat, plastic. Het logo van Sleek is erin gedrukt en glanst. Het palette voelt vrij degelijk aan, en ziet er best mooi uit. Simpel maar net. Het is wel jammer dat je niet duidelijk aan de bovenkant kan zien welk palette het is, gelukkig staat er op de achterkant wel welke het is, anders moet je elk palette steeds openen voordat je weet welke je pakt! (mocht je meerdere palettes hebben natuurlijk)


En dit is dan de binnenkant, is het niet een prachtig palette! Er zitten een aantal matte neon kleuren in, en een aantal prachtige shimmer kleuren. In elke oogschaduw zit een ruitjes patroon gedrukt.
Verder zit er ook een grote spiegel in het palette en een dubbele applicator. De applicator is iets wat ik automatisch nooit zal gebruiken. Een kwast brengt gewoon veel fijner, en beter!, aan.


Zijn ze niet super mooi?! Ziet er erg veel belovend uit, niet?


En dit zijn de swatches, op de shadow insurance van Too Faced. Ik heb een vrij lichte laag primer gebruikt, met wat meer primer zouden de kleuren weer net wat beter zijn. Als je een witte primer of een matte witte oogschaduw gebruikt onder de oogschaduws zijn ze zelfs nóg feller!

De oogschaduws zijn goed gepigmenteerd, en brengen fijn aan. Het poeder is heel zacht, en je moet wel opletten voor fall-out maar al met al, een prima palette!

De prijs/kwaliteit verhouding is zeker goed, dit palette kost ongeveer €8,- en dat is helemaal niet veel voor 12 zulk goed gepigmenteerde kleuren. Misschien is dit palette wat te heftig voor sommigen, maar je kan ook erg mooi nieuwe tinten maken door kleuren door elkaar te mengen, te blenden op je oogleden.


Ik kan wel 100 ooglooks met dit palette bedenken, morgen laat ik er eentje zien! :)