maandag 23 januari 2012

On my way (Ebay en Alice&Jo)

De laatste tijd heb ik weer een aantal dingetjes besteld op onder andere ebay. Ik dacht, ik gooi eens alles in een artikel met foto's, korte beschrijving en een link naar de verkoper.

Deze items zijn nog onderweg:


Een zilverkleurige ketting met een snor, van deze ebay verkoper


Een dubbele ring, goudkleurig en ook met een snor, van deze ebay verkoper.


Een palette met 15 lege pans, van deze ebay verkoper.


Een palette met 28 lege pans, van deze ebay verkoper.


Een batch kralen, namelijk lampwork paddestoel kralen. Van deze verkoper.


Nog een batch kralen, namelijk een mix van gekleurde skulls. Ik zag deze kralen in een kralenwinkel en had er meteen 100 ideeën mee, helaas waren ze daar heel erg duur (50 ct per stuk oid), maar ik bedacht me toen dat ik natuurlijk ook even op ebay kon kijken! Et voilá, een stuk goedkoper en ook een stuk meer :). Van deze verkoper.

Bij Alice & Jo heb ik gisteren nog even een slag geslagen ivm de 3=2 sleek actie. Ik kon op een gegeven moment niet meer kiezen (en 1 ding was niet meer op voorraad) dus heb ik 6 dingen uitgekozen...
Sleek blush in de kleur 'Coral'
Sleek I-Divine palette in 'Sunset'


Sleek I-Divine palette in 'Bohemian'
Sleek I-Divine palette in 'Acid'
Sleek I-Divine palette in 'Bad Girl'


Sleek I-Divine palette in 'Curacao'

Wow, heb ik dat echt allemaal besteld?! Ja dus :P Echt heel erg van mijzelf. Maar het was samen net iets meer dan €30,- dus ik ben er heel erg blij mee! Ik kan niet wachten tot dit pakketje binnen komt! :) Ik ben er heel erg benieuwd naar, ik heb vrij hoge verwachtingen door alle goede reviews die ik al zag langskomen op vele blogs. Ik heb op het moment zelf maar 1 palette van Sleek, namelijk het Oh So Special palette, en daar ben ik erg tevreden mee!


En dit is al binnen gekomen:


Ja, daar is hij weer. Het palette met 28 lege pans, ik heb er namelijk meerdere besteld, nadat ik de eerste ontvangen had. Die ene die ik al binnen heb vond ik fijn en zit ook al vol met zelf gepressde oogschaduws! Binnenkort een post daarover. Van deze verkoper.


Een klein malletje in de vorm van een ratje, van deze ebay verkoper.


Een bronskleurige ketting met een snor, van deze ebay verkoper. Ik kon niet kiezen of ik een zilveren of bronzen ketting, een lange of een korte wilde hebben. Dus heb ik ze allebei maar besteld!


Ook wilde ik graag een afstandsbediening voor mijn digitale spiegelreflex camera. Voor een heel klein bedrag vond ik dit exemplaar op ebay. Ik heb hem net binnen dus ik heb nog geen tijd gehad om hem uit te proberen, ik ben benieuwd! Van deze verkoper.


Ik wilde al een tijdje een gezichtsborsteltje, maar had geen zin om er meer dan een euro ofzo aan uit te geven omdat ik het eerst wilde uitproberen. Oftewel: ebay! Uiteindelijk is deze wel een beetje harder dan ik had gehoopt, maar op zich is het wel fijn om mijn reinigingsgel goed aan te brengen op mijn gezicht. Dus misschien ga ik nog een zachtere zoeken. Van deze verkoper.


Dit gekke dingetje kwam ik ook tegen op ebay, en wilde ik wel eens uit gaan proberen... Ik ben er nog niet aan toe gekomen maar ben wel benieuwd hoe onhandig dit wel niet gaat zijn, haha. Het lijkt me niet zo geweldig om echt je wimpers mee te krullen, maar misschien is het wel handig bij het aanbrengen van mascara. Zoals ik al zei, ik ben benieuwd. Van deze verkoper.

En last but certainly not least, een heel erg lief leuk kettinkje met een piepklein silver plated hangertje van een ratje... Van deze verkoper.


Verder heb ik ook nog plannen om te bestellen, namelijk een set macro opzet/schroef lenzen voor mijn digitale spiegelreflex (van ebay), en cartridges voor mijn nieuwe printer (op 123inkt.nl). :)

Bestellen jullie ook wel eens op ebay? Onlangs nog een pakketje ontvangen? Wat was het? Viel het tegen of was het precies wat je verwachtte, of beter?

Product foto's van de respectievelijke shops geleend.