woensdag 29 juni 2011

Mini Shoplog

Vandaag heb ik even een rondje gedaan door mijn woonplaats, ik wilde er even tussen uit en had al op een blog of twee gelezen dat er al nieuwe LE's in de winkels lagen bij hen in de buurt dus ik was nieuwsgierig of dat bij mij ook zo was. Helaas niet, maar ik kon het niet laten om toch nog iets te kopen!


Ik wilde al een tijd heel graag de Gosh oogschaduw LimeLight, en vanwege de 1+1 actie op Gosh in de Kruidvat heb ik hem mooi meegenomen samen met de oogschaduw Pink Sunset, zin om te swatchen en een look te maken! Verder heb ik bij de Hema nog 2 nagellakjes meegenomen, namelijk Hema Long Lasting Nail Polish 13 en Hema One Coat Nail polish 205. 13 is een mooi nude lakje met shimmer en 205 is een warme kleur roze met gouden shimmer, ook erg mooi!
Toen ik bij de kringloop was vond ik dit porseleinen doosje, het was eigenlijk niet voor mijzelf bedoeld maar om te beschilderen en eventueel aan iemand te geven (of voor in mijn future webshop of op een future kraam), maar stiekem vind ik hem zelf ook wel erg leuk zo in het wit... Dus wie weet wat ik er nog mee doe, ik denk dat ik hem nu nog even bewaar :P