zondag 26 juni 2011

Today's Nails: H&M Envy Me

Het eerste H&M product review!


Eindelijk had ik de donkergroene nagellak, 'Envy Me' van de H&M gekocht! Ik had hem op een nail wheel in de winkel gezien en ik wist meteen dat ik deze kleur moest hebben. Helaas kon ik hem niet meer vinden in het rek. Een tijd later keek ik nog eens, en wat hing er ergens achteraan? Juist! Deze nagellak. Ik ben er echt blij mee, hoewel het geen kleur is die ik erg vaak zal dragen (dat komt echter eerder door het feit dat ik ondertussen teveel nagellak heb en er veel lakjes zijn die ik nog nooit gedragen heb + ik ben meestal te ongeduldig om mijn nagels te lakken dus elke dag veranderen van kleur zit er niet in...).

Anyway! Dit is hem!


Ik zal meteen opbiechten dat ik (alweer?) niet zoveel tijd had, en dus geen base of top coat heb gebruikt....

Het begint al helemaal goed met de verpakking, lekker handelbaar groot, en een mooi strak design. I like it!
De nagellak zelf brengt heel makkelijk aan, de dop ligt prettig in de hand. Het kwastje is niet veel anders dan een standaard nagellak kwastje maar voelde gek genoeg toch wat groter aan. De nagellak dekt meteen heel erg goed, vandaar dat ik hier maar ÉÉN laag aangebracht heb! Normaal zou ik sowieso nog wel een laag aangebracht hebben, maar daar had ik nou niet zo'n zin in/geduld voor, dus vandaar.

De nagellak blijft redelijk zitten, maar doordat ik dus maar 1 laag had aangebracht en verder geen extra top en base coat had gebruikt begon hij wel na een dag redelijk te chippen aan de nageltop. Eigenlijk viel het me nog mee hoe goed hij verder bleef zitten. Ik heb ondertussen weer een ander lakje op dus hoe de lak het doet op de langere termijn kan ik helaas niet zeggen.

Al met al, een toplakkie!