woensdag 29 juni 2011

Today's Nails: Hema 85 (Lila)


Na de teleurstelling van het vorige lakje (Essence Colour & Go 37 Just Rock It!) heb ik mijn nagels maar weer een ander kleurtje gegeven, dit maal ben ik gegaan voor een long lasting lakje van de Hema, namelijk nummer 85, een lila tint.
Het lakje is een pastel kleurige paars, net een beetje meer roze dan blauw en past helemaal in de pastel trend van deze zomer!

Ik vind de Hema nagellakjes altijd leuk, leuk flesje, mooi formaat, leuke kleurtjes, redelijke kwaliteit, lekker vloeibaar maar wel dekkend (de een wat meer en de ander wat minder) en een nette prijs (€2,50).
Dit lakje valt inderdaad weer in dit rijtje, het dekte eigenlijk al in 1 goede laag maar het is toch net iets mooier om 2 lagen te doen. De kleur is iets meer roze dan op de foto, maar verder komt het wel overeen. Omdat ik onverwacht helemaal overnieuw moest beginnen met lakken (en ook even mijn teennagels heb gelakt) had ik wat tijdsdruk dus mijn nagels zijn niet helemaal netjes gelakt helaas. Volgende keer beter! :)