zondag 26 juni 2011

Review: Paris Memories Eyeshadow Palette 31


Een review over een 4-kleurig oogschaduw palette van Paris Memories, dit is shade 31. Ik heb dit palette een keer op een braderie/jaarmarkt gekocht geloof ik, het was met een actie 3 voor 5 euro of 2 euro per stuk.


Hieronder zie je de swatches, ik heb ze aangebracht met een oogschaduwpenseel. De onderste helft is met eyeshadow base en de bovenste helft is zonder.
Zoals je kan zien zijn de kleuren heel licht, onderscheidbaar van elkaar maar toch erg flauw qua intensiteit. Voor een softe look is dit geen slecht palette, maar echt geweldig is het ook weer niet.Het palette ziet er al gauw wat rommelig uit omdat de oogschaduw heel zacht is, maar dus ook snel kruimelt. Gelukkig blijft het verder wel goed bruikbaar en gaat het niet heel erg brokkelen.


Ik zal eens een look maken met dit palette zoals ik deze gebruik, er zijn namelijk toch heel mooie looks mee te maken! Voor 2 euro is dit dus zeker geen miskoop geweest.