zondag 26 juni 2011

Review: H&M Eyeshadow Palette - Biscotti Dreams


Vandaag een review over een mooi bruin oogschaduw palette van de H&M. Het is het Eyeshadows palette Biscotti Dreams.


Het palette bestaat uit 4 warm bruine kleuren, chocolade kleur!
De oogschaduw is erg zacht en voelt fijn aan, maar het kruimelt ook flink. Pas dus op met fall-out bij dit palette!
De tweede kleur van links bevat een klein beetje shimmer/glitter, de meest rechter kleur ook, maar dan een scheut meer.


Ik heb hier de 4 kleuren op mijn arm geswatcht. De bovenste helft is zonder base, de onderste helft is aangebracht bovenop een laag Manhattan Base Line eyeshadow base long lasting. Ik gebruik deze eyeshadow base eigenlijk altijd als ik oogschaduw op doe, maar ik kwam er vandaag achter dat deze base niet goed aanbrengt op mijn arm, vandaar dat je hem nog een beetje ziet.

Anyway, de kleuren zien er goed uit, op de eyeshadow base maar ook zonder. Je ziet wel wat verschil maar dit is bijna te verwaarlozen.


Hier heb ik tweemaal met een tissue over de swatches heen geveegd. Je ziet dat de oogschaduw bijna helemaal verdwenen is, maar daar waar ik de oogschaduw over de base heen heb aan gebracht zijn de kleuren beter te zien dan zonder de base.

Dit palette is dus zeker wel interessant, de kleuren zijn warm en mooi vol, het blijft echter niet perfect zitten dus gebruik zeker een oogschaduw base voordat je de oogschaduw aanbrengt. Ik geloof dat dit palette 4-6 euro gekost heeft, dus op zich geen slechte koop. Ik denk alleen niet dat ik er nog een ga kopen, of het moet een heel bijzondere kleur zijn (dit ligt er deels ook aan dat ik graag andere merken uit probeer). Ik heb dit palette bij mijn vriend thuis liggen voor als ik een keer geen make-up bij me heb maar wel op wil, dus als reserve is het een handig ding.