dinsdag 28 juni 2011

Shoplog: Breda

Mijn moeder had vandaag vrijgenomen en dat was een mooie kans om lekker een dagje met zijn twee erop uit te gaan. We wisten niet zo goed waar we naartoe wilden, maar uiteindelijk hebben we gekozen voor Breda. Het was echt heel gezellig, en ook heel erg warm! Bah wat een stom weer vandaag, ik voelde me klef en viezig en eerlijk gezegd had ik ook leukere kleding uit kunnen zoeken maar ja wat moet je met dit weer!?

Anyway! We hebben natuurlijk ook geshopt! Dit zijn mijn aankopen van vandaag;


- Een multomap met een vis (Euroland)
- Onderwater camera (zoek ik al een jaar! :S)
- 2 lakjes van het merk Wan Fen (Of is het Xan Fen?); een paarse en een roze
- 2 lege potjes (wil ik lippenbalsem in gaan doen)
- een zakje met fruitschijfjes voor nail art
- een pakje met kleine muffin vormpjes
- een paars/zwarte panty en een groen gestreepte panty (Hema)
- Doctor Who Magazine (International Magazine Store)
- DA compact powder
- DA blusher (ik dacht dat het oogschaduw was...)
- DA setje make up penseeltjes voor onderweg
- DA blauwe nagellak top coat
- DA lichtblauwe oogschaduw uit de lente collectie
- SIX oorbelletjes met metalen veertjes
- Catrice duo oogschaduw uit de Urban Baroque LE collectie; C02 Feather Fan (Kruidvat)
- een lange goudkleurige ketting met een groot goudkleurig hart eraan van I Am (V&D)
- een zakje kralen bij elkaar gezocht in de Kralenwinkel
- een ketting die ik leuk vond voor de kralen, uit de sale bij de V&D
- twee DA nagellakjes (013 en 014) die eigenlijk van mijn moeder zijn, maar nouja, we delen! (ik wil hem sowieso swatchen :P)

Een flinke lijst dus!
Oh en ik heb ook nog wat kleding gekocht (lees: gekregen van mijn moeder), maar dat heb ik niet op de foto gezet. Het zijn een linnen beige blouse (lekker groot en lang), een paarse 3/4 joggingbroek en een blauwe punten rok die je ook als jurk kan dragen. Het gekke (?) is dat ik die rok/jurk eigenlijk nooit leuk zou hebben gevonden maar ik vond hem zo leuk staan! Mijn moeder vond hem niks dus ik wilde hem zelf gaan kopen maar toen heb ik hem toch gekregen! Lief he :D

Ik mag van mezelf het Doctor Who Magazine alleen nog niet gaan lezen want ik heb de allerlaatste episode nog niet gekeken! Spoilers!

Zucht, en ik wou dat de Kruidvat niet allemaal van die leuke dingen had want ik vind het echt een rotwinkel! Altijd die alarmen die constant afgaan (en dan bedoel ik niet eens de poortjes bij de in/uitgang maar de alarmen uit het magazijn), de lange, lange, lange wachtrijen bij de kassa en alle zooi overal, je kan je kont niet keren in die winkel! Oh, en leuk hoor, sale van dingen, maar hoe moet ik iets kunnen vinden in een bak van 50 cm^2 met een berg erop omdat er teveel in zit, en die bak staat dan ook nog eens op de grond onder een ander make-up rek...
En het stomste vind ik nog dat ze je vaak lekker maken met overal 'actie! actie!' en doen alsof dingen afgeprijsd zijn terwijl het gewoon de normale prijs is...
Zo, dat was even mijn Kruidvat rant. Volgende week weer naar de Kruidvat voor de nieuwe Essence en Catrice LE collecties! Ik ben echt helemaal gek XD