maandag 13 februari 2012

3xNOTD: P2 Cirque de Beauté


Vandaag een review en drie notd's van de P2 nagellakjes uit de nieuwe LE Cirque de Beauté. Het is een beetje veel van hetzelfde achter elkaar, maar ik wilde deze dingen graag even laten voorbij komen, zeker omdat het een LE is en P2 sindskort weer in Nederland te koop is! Ik laat eerst wat foto's zien en zal daarna alle lakjes in één keer bespreken.


010 Stunning Yellow



020 Marvelous Pink



030 Magnificent Blue


De nagellakjes zijn goed gepigmenteerd en dekken redelijk met 2 lagen. Strepen zie je er eigenlijk niet in, de lakjes lakken heel soepel als het kwastje maar niet te droog wordt. Ik heb hier bij elke kleur 2 lagen aangebracht op een basislaag, maar een 3e laag zou zeker niet overbodig zijn. Het ligt er een beetje aan hoe dik je de lagen maakt en hoe lang je nagels zijn.

De kleuren zijn lekker knal, en doen me denken aan jelly-lakjes, niet alleen qua kleur maar ook qua structuur. De nagellakjes zijn heel helder en daarom verbaasde de dekking mij nog.

Qua droogtijd kan ik niet zo veel zeggen, hij droogt zoals een gemiddeld lakje. Ik was zelf een beetje ongeduldig en heb niet bij elke laag gewacht tot de vorige laag was gedroogd, dus echt heel stevig zal de lak niet zijn geweest op mijn nagels (mik heb ze na het swatchen en fotograferen weer afgehaald, vandaar).

Als ik nadenk over mijn ervaringen met andere P2 lakjes vind ik deze LE lakjes heel anders dan de lakjes die in het vaste assortiment zitten van P2, maar dat kan ook liggen aan de finish.

Al met al leuke uitbreidingen van mijn nagellakcollectie :)