vrijdag 24 februari 2012

Shoplog: Utrecht

 Afgelopen woensdag ging ik met mijn vriend lekker een middag naar Utrecht. Ik heb pas besloten dat ik geen strenge no-buy ga houden maar vaste budgetten met mijzelf afspreek, dus ik kon lekker shoppen!


De concealer van benefit, 'Erase Paste', had ik al een tijdje op het oog maar nadat ik wat andere concealers had geprobeerd die erg tegenvielen was ik het beu en ben ik toch voor een dure gegaan. Verder kwam diezelfde dag toevallig ook nog eens het leukste pakketje ooit binnen - een lipstick van MAC uit de Iris Apfel collectie! Het is een fel roze kleur met matte finish, genaamd Party Parrot. Hij is in het echt zelfs nog mooier dan ik had verwacht! Dit wordt vast een van mijn meest gedragen lipsticks in 2012!
Ook kocht ik nog twee nagellakjes, een zwarte met holografische glitters van Tiger.dk en een lak uit de nieuwe collectie van L'Oreal genaamd Mysterious Icon.


Naast de Benefit concealer kocht ik bij de Sephora ook het Naked 2 palette, ik ben er echt heel erg blij mee! Kom maar op met al die smokey nude looks. Heerlijk!


En toen kocht ik nog drie hele leuke kettingen; een korte goudkleurige ketting met een vogeltje en twee lange zilverkleurige kettingen - een met een soort oosterse hand (ik weet even niet meer hoe die heten) en een libelle.

Verder kocht ik nog enveloppen met bubbelplastic, een velletje postzegels en twee grote glazen voor cocktails. Een mooie buit zo samen, nietwaar?