donderdag 9 februari 2012

Blogsale gestart!

Ik heb al een hoop items aan mijn blogsale pagina toegevoegd! Klik op de tab bovenaan mijn blogpagina genaamd 'blogsale' of klik gewoon lekker lui hier. Op de pagina zelf staan alle voorwaarden en informatie. Om verwarring te voorkomen zullen alleen e-mails en reacties op die pagina 'geldig' zijn voor de blogsale! Dus hier geen dingen gaan bestellen danku ;)

Waarom houd je een blogsale?

Ik houd een blogsale omdat ik veel te veel nagellak en make-up heb, en ook een aantal andere producten die ik gewoonweg niet gebruik. Dat vind ik zonde, en dus heb ik mijn gehele stash goed uitgezocht en wil ik er graag andere mensen mee blij maken. Als ik veel geld zou hebben zou ik alles gewoon weggeven maar ik heb 1 niet echt vrienden die echt interesse in deze spullen zullen hebben, en 2 ik heb het geld nodig. Deze dingen hebben mij geld gekost en ik wil er graag een deel van terug, zodat ik mijn boodschappen kan doen en materiaal op school kan kopen. Ik heb qua uitgaves een lastige opleiding omdat je nooit van te voren weet wat je nodig hebt (ik zit op een kunstacademie) en ik zit op het moment erg krap bij kas. Vandaar dat ik liever goed papier, verf, inkt etc koop dan dat ik vasthoud aan spullen die toch ergens in mijn kast zijn verdwenen.

Wat verkoop je dan wel allemaal niet?

Nu op dit moment staan er alleen nog maar een hoop nagellakjes en 1 body product in mijn blogsale. Hier komt zeker verandering in want ik heb nóg meer nagellakjes, en ook een hoop make-up zoals oogschaduws, oogpotloden, lipsticks, lippenbalsems, blush, poeders etc waar ik graag vanaf wil. Ik ben nog bezig met het fotograferen en toevoegen van de producten dus blijf zeker opletten!
Ik heb ook nog 2 bakken met dingen waarover ik twijfel of ik ze nog wil hebben of niet, 1 bak met nagellak en 1 met allerlei make-up. Dus waarschijnlijk heb ik binnenkort nóg meer dingen voor de blogsale!

En nu?

Ga gauw kijken en maak mij blij, haha! (just kidding maar ga toch maar kijken als je interesse hebt ;))
Ik heb allerlei merken, voornamelijk budget, in de blogsale. Merken die je makkelijk kan kopen in Nederland maar die bij mij nu wat goedkoper zijn, producten die ondertussen uit het assortiment zijn, producten die uit het buitenland komen. Voor ieder wat wils ;) Ik blijf hem in ieder geval updaten zolang ik dingen in mijn stash tegenkom die ik niet meer gebruik (en die nog goed zijn natuurlijk!). Over een tijdje komen er misschien wat meer high-end producten bij, maar daar kan ik niks over beloven want daar heb ik zelf nog niet zo veel dingen van.

Had je trouwens niet ook een webshop?

Yep, die had/heb ik een (hier). Voor sieraden, die maak ik namelijk. Hopelijk kan ik binnenkort weer energie steken in mijn sieraden verkoop, en wie weet ga ik dat ook via mijn blog doen.

Stay tuned!

En als er vragen zijn, roept u maar! :)

Naar de blogsale...