vrijdag 3 februari 2012

Shoplog: Amsterdam

Recent was ik lekker een middagje naar Amsterdam met mijn vriend. Ik ben met een aantal leuke dingen terug gekomen! Heerlijk, lekker shoppen :) Ook hebben we (weer) een overheerlijk broodje gehaald bij een leuk lunchcafeetje ergens in de Leidsestraat, het heet B&B, en zit naast schoenenwinkel Boots (google maps). BTW, ik bedoel niet Bagels & Beans!


Bij Rituals... kocht ik een geurkaars in de geur Under A Fig Tree. Normaal houd ik helemaal niet van geurkaarsen, maar ik was toch wel nieuwsgierig. Deze vond ik zo heerlijk ruiken, en er zat ook nog eens korting op, dus ik kon hem niet laten staan. Verder kocht ik een mild facial cleansing milk en een mild & refreshing facial tonic uit de Awareness lijn. Ik zoek al een tijdje iets om mijn gezicht mee te reinigen en dit voelde heel fijn, dus deze ben ik nu aan het uitproberen. Ook op deze twee producten zat korting dus dat was heel mooi meegenomen!


Dit is de kaars, uit het doosje :)


Bij the Body Shop kocht ik een White Musk Blush Eau de Toilette, die nou flink afgeprijsd was. Ik vind dez heel erg lekker ruiken en had hem afgelopen zomer ook al gekocht, dat flesje was nu half leeg en voor dit mooie prijsje moest ik wel een tweede flesje meenemen. Verder kocht ik bij de MAC Pro Store een mooie lipstick in Hot Tahiti (binnenkort een review). Verder zie je hier ook een kettinkje liggen, deze was die dag binnen gekomen. Het is een kettinkje met een silver plated ratten hangertje, super lief! (van deze verkoper)


Hier zie je de ketting van Ebay nog wat dichterbij :)


Het was ook nog eens sale bij de SIX, en gezien ik wel 3 keer een SIX in ben gelopen in Amsterdam kon het niet anders dat ik iets meenam. Ik vond leuke oorbellen, grote uilen en een zilver stuk kant. Verder nog een goudkleurig kettinkje met een lief theekopje en theelepeltje eraan. Als laatste nog twee armbandjes, de een met een peace teken en de ander met houten kralen in de vorm van skulls.


Ik had plannen om zelf oogschaduws te gaan pressen, dus had ik alcohol nodig. Deze kocht ik bij de Etos, om precies te zijn, gedenatureerde alcohol 70%. Verder vond ik een heel leuk klein kladblokje bij de HEMA, het is een to do boekje. Elke bladzijde heeft 12 regels met een afvinkvakje aan het eind van de regel. Ik maak vaak lijstjes en dit vind ik een heel handig blokje! Verder kreeg ik bij de Rituals... nog wat samples mee van gezichtscrèmes, perfect want ik ben op zoek naar een fijne dagcrème en een nachtcrème!


Verder kocht ik bij de HEMA nog twee zakken naturel chips (lekker!) en 2 zakjes met ieder 3 onderbroekjes.

Sorry voor de roze foto's, maar ik had de foto's meteen 's avonds gemaakt zodat ik alles meteen kon gaan opruimen (en de kaars kon aansteken!) dus het licht was niet super.

Verder moet ik zeggen dat die kaars van de Rituals... echt heel erg lekker ruikt! Van mij had hij zelfs wat sterker gemogen. Het is nu twee weken verder en ik heb hem al bijna opgestookt, ik heb zelfs stiekem al een nieuwe gekocht :P Ook de andere twee producten van Rituals... bevallen heel goed, ik gebruik ze elke dag. Het is nog te vroeg om iets te zeggen of mijn huid ook echt verbeterd is, maar het zijn verder fijne producten in gebruik. Ook de samples ben ik nu aan het uitproberen, maar ik denk niet dat ik deze crèmes ga kopen, ik houd namelijk niet zo van geurtjes in mijn gezichtscrème...