donderdag 16 februari 2012

P2 in Nederland - Het Vervolg

Vorige week plaatste ik een artikel op mijn blog dat P2 (weer) in Nederland te koop is (zie hier het artikel). Ik vertelde hier kort over het merk dat tot sinds kort eigenlijk alleen in Duitsland te koop was, maar ik was met mijn verwarde hoofd vergeten foto's te maken van het rek. Afgelopen week was ik weer bij de DA in de Helftheuvel in Den Bosch, waar ik ontdekte dat ze P2 hadden (volgens mij echt pas vanaf die zelfde dag of de dag erna, ze waren het rek nog aan het inruimen en niet eens alles kon door de kassa gescand worden) en dit keer dacht ik er wel aan om foto's te nemen!

Dus bij deze een kort artikel met de foto's. De kwaliteit van de foto's is helaas niet zo goed want ik heb ze genomen met mijn telefoon, plus het gangpad was erg smal dus het was lastig om het hele rek erop te krijgen.


Zoals je kunt zien is er nog niet zo veel weg uit dit rek, dus mocht je hier nog in de buurt komen... Sla je slag, haha ;)

Mandy van het blog Nail-Gloss heeft trouwens ook een artikeltje over P2 geplaatst, daarin kun je lezen waar P2 tegenwoordig in Nederland allemaal wordt verkocht. Helaas nog niet veel winkels maar hopelijk komen er in de toekomst nog winkels bij!