woensdag 8 februari 2012

NOTD: ANNY 303 Spicy Thing


Afgelopen zomer kreeg ik dit lakje van mijn vriend, omdat ik niet kon kiezen tussen twee kleuren. We vonden het in Duitsland maar ondertussen is dit merk ook in Nederland te koop!


Het flesje vind ik erg mooi, het is vierkant en van glas, met een zwarte plasticen dop. Op de dop zit een transparant stickertje met het nummer en de naam van deze kleur, op het glazen flesje staat de merknaam ANNY in dikke witte letters. Ik vind het wel jammer dat de nummer en het naam niet gewoon op het flesje zelf staat gedrukt maar op een stickertje, ik vind het er wat minder mooi uit zien vooral voor een wat duurder lakje, en ook slijt het sneller.


Op de onderkant zit ook een sticker, dit maal een zwarte. Hierop staat onder andere de inhoud van het flesje op, namelijk 15 ml.


Het kwastje is handig in gebruik, het is smal en rond en brengt de nagellak fijn aan. Je kunt heel precies werken met dit kwastje, hoewel het soms wat minder handig is omdat een breder kwastje sneller werkt.


De nagellak zelf lakt soepel en dekt met twee lagen redelijk.


Deze kleur heet trouwens 303 Spicy Thing en is een oudroze tint. Ik vind het een erg mooie kleur, en draag deze nagellak graag!

Ik merk dat ik vandaag niet erg lang van stof ben, maar ik geloof dat ik wel alles besproken heb dus bij deze eens een kort review!