dinsdag 7 februari 2012

EOTD: Bad Girl Smokin'


Gister een review, vandaag een ooglook met het Sleek Bad Girl palette! Ik had echt veel plezier bij het maken van deze vrij klassieke smokey eye, hij is heel intens blauw geworden.




De kleuren zijn goed in elkaar door geblend, maar hoewel de verschillende kleuren niet zo heel erg goed te zien zijn op de foto's, was dit wel zo het geval in het echt. Bij de close-up foto van mijn oog open, zie je wel dat de kleur op mijn bewegend ooglid donkerder is dan de uitgeblende kleur in mijn crease en vanaf mijn crease naar boven. Langs mijn wimperrand heb ik ook wat donker paars aangebracht.

De oogschaduws uit dit palette zijn lekker zacht en blenden heel erg goed, verder zijn ze ook verschrikkelijk goed gepigmenteerd!


Ik heb de volgende producten gebruikt:
- Sleek Divine palette Bad Girl
- Hema under eye concealer 01
- Essence lash & brow gel mascara
- Sephora black waterproof mascara
- Too Faced shadow insurance
- Kiko Luscious Cream Lipstick 504
- Catrice LE Enter Wonderland highlightingpowder C01 Fairy Dust
- P2 LE Deep Water Love Aqua Splash Duo Blush Waterproof 010 Fresh Apricot

Uit het Sleek Divine palette Bad Girl heb ik de volgende kleuren gebruikt:
Innocence, obnoxious, abyss, twilight en rebel.