zaterdag 25 februari 2012

Alweer een grote Blogsale update! (+mini personal)



Ja hoor, ik heb alweer een heleboel spullen uitgezocht, gefotografeerd en op mijn blogsale gezet. Link.

Denk aan merken zoals Kiko make up Milano, Sephora, P2, Wet N Wild, Manhattan, Gosh, Essence, Catrice, L'Oreal, MNY, Claire's, Alverde, Maybelline New York, Nivea, Hema, Bourjois etc.

En denk aan producten zoals lipstick, lippenbalsem, lipgloss, foundation, eyeliner, lipliner, nagellak, nail art spullen, nagelverzorging, crème's, mascara, oogschaduwbasis, primers, kwasten, make-up remover, toner, glitter, nagellakbasis etc.

Er zitten gebruikte dingen bij, maar ook een aantal gloednieuwe producten!

Ik vind het stiekem toch wel lastig om afscheid te nemen van deze dingen, er zitten echt mooie en fijne dingen bij maar ik heb gewoon veelteveel spullen in mijn stash! Ik gebruik bepaalde producten heel constant en dan is het zonde als ik 3 andere dezelfde soortige producten laat verstoffen in mijn kast, vandaar :)

Link.


Oh, enne, er was vandaag geen artikel want gister was ik de hele dag weg en vandaag ben ik de hele dag bezig geweest met allerlei klusjes op mijn kamer: poetsen en opruimen en uitzoeken en repareren en werken voor mijn blogsale ;) Ik ga nu gauw nog een artikel schrijven voor morgen! XXX