zaterdag 4 februari 2012

EOTD: Longing For Sunny Beaches


Het is winter, maar toch heb ik stiekem al lentekriebels, en ik ben vast niet de enige! Het koude weer heeft me er toe gebracht om voor een ijsblauwe look te gaan, maar toch met a touch of sun!




Ik ben begonnen met het aanbrengen van de Too Faced Shadow Insurance primer, daarna de lichtbruine tint met glitters uit het Essence Sun Club 01 South Beach palette in de binnenste ooghoek (bovenste rij, 1e van rechts). Vervolgens de gele tint over het bewegend ooglid (bovenste rij, 2e tint van links) en blauw (bovenste rij, 1e tint van links) in de crease naar boven uitgeblend. Het blauw en geel heb ik in elkaar door laten lopen wat een mooie groene tint opleverde, die ik nog wat versterkt heb met een turkoois groene tint uit hetzelfde palette (onderste rij, 1e tint). Verder nog een matte beige tint (WM12, mijn absolute favoriet als highlight kleur!) uit een BH Cosmetics palette onder de buitenste punt van de wenkbrauw als highlight en Gosh eyeliner potlood in 005 Golden Cadillac op de onderste waterlijn en Blue Lagoon onder mijn onderste wimperrand. Als laatste nog wat under eye concealer van de Hema in kleur 01, zwarte waterproof mascara van Sephora en Essence Lash & Brow gel mascara om de wenkbrauwen netjes te maken en klaar is Kees!