woensdag 22 februari 2012

Todays Nails: Gotye (Nail Art)


Afgelopen vrijdag was ik naar een concert van Gotye, een vriend had me mee gevraagd omdat hij een kaartje overhad en het leek me heel leuk en gezellig, dus ging ik mee. Het was echt heel erg gaaf, eens iets anders dan een theater show of metalconcert waar ik normaal heen zou gaan (hoewel ik de afgelopen 2 jaar niet echt veel concerten meer aandoe).

'S ochtends wilde ik mijn nagels doen en ik had tijd over en dus dacht ik, waarom niet een nail-art geïnspireerd op Gotye? En dus nam ik de videoclip voor Sombody That I Used To Know erbij en ging aan de slag.


Het is uiteindelijk niet echt een spetterend geweldige nail-art geworden maar ik wilde hem toch graag even laten zien. Helaas heb ik mijn nail-art penseeltjes erg goed opgeruimd en had ik dan weer niet genoeg tijd om mijn kamer over hoop te halen, dus ik heb het gewoon gedaan met de kwastjes van de nagellakken zelf. Op zich vond ik het nog best meevallen met hoe moeilijk het was. Ik ga zeker nog eens iets dergelijks doen!



Ik heb trouwens een heleboel kleuren nagellak gebruikt voor deze nail-art!
-Yves Rocher Anti-Breakage nail strenghtening base coat
- Essence quick dry topcoat
- DA Nailpolish Color & Shine 023
- Bourjois Paris So Laque! Ultra Shine 39 Jaune Trendy
- H&M Nail Polish Lemon Sorbet
- Astor Quick 'N Go! 360
- Manhattan M&Buffalo Nail Polish 96E
- P2 Last Forever nail polish 690 Forever
- P2 Last Forever nail polish 040 Flirt & Tease
- Essence Multi Dimension XXXL shine nail polish 64 Trendsetter
- Essence Multi Dimension XXXL shine nail polish  69 Movin' On
- Hema Long Lasting Nailpolish 12
- Catrice Cosmetics Ultimate Nail Lacquer LE Enter Wonderland C03 Wonderland Green Card
- Lancôme Green Almond
- Manhattan LE Lotus Effect longlasting nail polish 3
- Manhattan M<3Sexy Plexi nail polish 95L