donderdag 2 februari 2012

P2 in Nederland! (+mini shoplog)


Vandaag was mijn moeder bij mij op bezoek, en omdat ik er even uit wilde (ik zit ziek thuis) zijn we even boodschappen gaan doen. Fijn, want ze was met de auto en anders moet ik met de fiets of de bus. We gingen naar de AH en C1000 in de  Helftheuvel Passage, Den Bosch. Mijn moeder wilde ook nog een tandenborstel ofzo halen, dus liepen we de DA in. Ik was haar net aan het vertellen dat ik dat een hele fijne winkel vind, toen mijn oog viel op een nieuw rek bij de make-up....

P2!!!!

Ik schrok er bijna van, haha! Al snel was ik uitgebreid aan het neuzen in het rek, normaal probeer ik dat niet te doen als mijn moeder erbij is want die houdt daar niet zo van, maar nu moest ik wel even! Uiteindelijk heb ik nog vrij vluchtig gekeken, en heb ik achteraf spijt dat ik geen foto's gemaakt heb van het rek, niet aangedacht, stom! Maar ik kan jullie vertellen dat het rek er eigenlijk precies zo uit ziet als in Duitsland (google is your friend).


Ik nam gelijk wat dingen mee van de nieuwe LE van P2, 3 nagellakjes en 3 oogschaduws. Binnenkort komt er nog een uitgebreid review! Binnenkort zal ik waarschijnlijk nog wel een paar P2 producten kopen, maar eigenlijk wil ik aan een No-Buy dus dat kan nog wel even duren...

Deze Limited Edition heet in ieder geval Cirque de beauté en bevat een aantal kleuren zoals knalblauw, knalgeel en fel rood. Er zijn nagellaks en oogschaduws in die drie kleuren, en verder nog: een zilveren glitter topcoat, losse glitters (in een set van 6 kleuren, voor body art en nail art), los gezichtspoeder, lipsticks die 2 kleuren hebben(in 3 varianten), body tattoo pencils(zwart), nepwimpers (twee soorten), haar mascara's (in blauw en roze) en liquid eyeliner (goud en zilver glitter).

Perfecte kleuren voor een mooie (circus) carnavals look!

Ik heb een boekje meegenomen over de LE, hieronder foto's ervan. Klik op de foto's voor een grotere weergave!


In dit boekje wordt de LE en alle bijbehorende producten uitgebreid beschreven, inclusief tips en leuke plaatjes. Ook alle prijzen staan erbij. Handig!

P2 vind ik een fijn budget merk, het is wel vergelijkbaar met Catrice en Essence. Ze hebben leuke, degelijke producten waar ik meestal heel tevreden over ben en ook erg leuke LE's.

Een medewerkster van de DA wist mij te vertellen dat die DA een van de eerste winkels in Nederland is die het merk gaan verkopen, dus er komen meer plekken waar P2 in de schappen zal liggen! Hoeven we daar niet meer speciaal voor naar Duitsland toe, haha! :) Bij de desbetreffende DA gaat Bourjois Paris trouwens uit het assortiment, P2 heeft de plek van dit merk ingenomen. Vandaar ook dat er nu een leuke actie loopt op alle Bourjois Paris producten, namelijk 1+1 gratis! (goedkoopste product gratis)

Op internet heb ik er eigenlijk nog helemaal níks over kunnen vinden, alleen kan ik de P2 website vinden en de website van de Duitse drogist DM waar ze veel informatie over P2 Cosmetics hebben.Maar over P2 in Nederland? Goh, misschien ben ik de eerste :P

Wat vinden jullie ervan dat dit merk naar Nederland is gekomen? Gaan jullie nu hard op zoek naar P2? (en inslaan?)