zondag 31 juli 2011

Binnen: Blogsale Aankopen

Yay! Pakketje binnen :) Suzanne van Delta Cephei heeft haar nagellak stash uitgezocht en zette wat lakjes op Marktplaats (Hier is de link if you're interested). Ik zag dit toevallig op Twitter en kon het niet laten even een kijkje te nemen! Ik vond er wel wat leuks tussen en gisteren ontving ik de lakjes! Lekker snel dus, en ook heel fijne communicatie! ;)


Dit zijn ze dan!

Milani 3D Holographics - 511 Hi-Tech
Barry M - 280 Violet Gold Shimmer
China Glaze - 667 Wagon trail
Essence Show Your Feet - 02 Deep Blue Sea

Ik ben er echt heel blij mee :) Ik heb de China Glaze lak al geswatcht op mijn nagels en een post komt eraan! Verder heb ik trouwens ook nieuwe nail wheels binnen gekregen en ik ben hard bezig geweest om de swatches bij te werken. Ik heb deze lakjes dus ook al geswatcht en ik ben er nog blijer mee dat ik ze heb gekocht nadat ik de swatches zag!

Trouwens, ik besef me dat ik de afgelopen week weinig tot niet gepost heb. Ik baal hier heel erg van maar het kon gewoon even niet anders, I guess. Ik heb wel al veel materiaal voor nieuwe posts, dus verwacht lekker veel nieuwe berichten de komende tijd! :D Ik heb al veel fotomateriaal en dingen in mijn hoofd maar moet nog even aan het schrijven.