vrijdag 22 juli 2011

Shoplog: Oberhausen (DU)

Gisteren ben ik met mijn vriend naar Oberhausen geweest in Duitsland. Ik was erg benieuwd naar de nieuwe Catrice LE Out of Space (die niet in NL komt :() en had gewoon eens zin om een dagje weg te gaan, en mijn vriend was het daar wel mee eens. We zijn dus lekker een dagje over de grens gegaan!

Ik doe vandaag trouwens even iets 'nieuws' met mijn shoplog om uit te proberen wat nou fijn is, normaal maak ik namelijk 1 foto van al mijn nieuwe aankopen, maar nu doe ik het eens in meerdere foto's zodat je de producten toch beter kan zien. De volgende keer maak ik misschien een collage van alle losse foto's. Ik vind het zelf wel handig als je zowel de foto als het lijstje kan zien in 1 scherm, in plaats van steeds op en neer te moeten scrollen, dus vandaar dat ik dit als eerste van de twee probeer.

Daar gaan we dan! Ik mis trouwens nog een paar items in dit shoplog, namelijk een paar oorbellen en nog een kwastje.


Hier zie je een heerlijke handcrème en een parfun van The Body Shop. Het gaat om Japanese Cherry Blossom Hand & Nail Cream en de White Musk Blush Eau De Toilette, ze zijn echt heerlijk! Ik was hiervoor al bij de Rituals geweest en had deze shower gel en een handcrème op het oog maar had er nog niks gekocht omdat ik het voor mijn budget een beetje prijzig vond... Vandaar dat ik bij TBS een goedkopere (love sale :)) maar ook heel lekkere handcrème heb gekocht. Van de showergel vond ik later een kortingsbon ergens anders in het winkelcentrum waar we waren dus ben ik even terug gegaan, het is trouwens Yogi Flow Indian Rose & Sweet Almond Oil, echt heel lekker!!!
Ik heb de handcrème op mijn wanted list gezet, alleen ben ik zo stom geweest om niet even op te schrijven welke het was... Ik herken hem wel als ik hem zie denk ik... Nouja, opnieuw proberen dus! 


Bij The Body Shop zag ik ook deze kwast liggen en omdat ik nog niet zoveel goede kwasten heb heb ik deze ook maar meegenomen, hij was iig geen 10 euro of meer zodals de meeste! En hoera, bij de kassa kwam ik erachter dat het 3 sale producten voor 2 was, dus ik had de handcrème lekker gratis :)


Ik ben voor het eerst in een Yves Rocher winkel geweest!! Mijn vriend dacht nog even, oei wat ga je een dure winkel in, maar gelukkig is Yves Rocher helemaal niet zo duur ;) Ik heb twee heerlijke lakjes uitgezocht, waarover ik eerder vandaag al heb gepost en ook nog eens twee oogschaduws. Twee liquid oogschaduws heb ik op mijn lijst gezet...
De nagellaks zijn 11 Rose en 41 Corail, en de oogschaduws zijn 74 Rose Sucrée en 71 Melon Nature


Hier drie hele mooie lakjes van LA Colors! Ik heb er zelfs nog meer want het was 10 sale producten (accessoires en make-up) voor 5 euro (omg!) bij de kledingwinkel Forever18. Ik kon het dus niet laten om dus mooi van deze actie gebruik te maken! Mijn vriend stond zich een beetje te schamen geloof ik toen we bij de kassa kwamen, maar ja, ze kennen ons daar toch niet :P Plus we waren niet de enigen, haha!
NP272 Sea Green / NP439 Tropical Storm / NP350 Enchanting


Donkerblauwe nagellak met shimmer die ik zomaar ergens tegenkwam, hij is zo lekker donker en ik vond hem erg mooi dus die moest natuurlijk ook mee! Eerlijk gezegd heb ik al een dergelijke kleur, alleen dan crème zonder shimmer van essence, maar die viel ZO tegen... Oftewel ik wilde een vervanger!
Infinity Woman Snake Nail Polish Nr. 06


Ja hoor, nóg méér nagellak!
- Essence LE Nails In Style 02 Style Me Holo
- Essence LE? Show Your Feet toe nail polish 14 Pop Pastel Blue
- Essence LE Ballarina Backstage 05 Grand-Plié In Black


- Manhattan LE Intense Effect Eyeshadow 910G Dim Brown
- Manhattan LE Luxoplis Eyeshadow VIPetrol 87W


Een prachtig palette van Revlon, dat ik mooi mee nam in de sale van 17-18 euro voor 8-9 euro!
Revlon ColorStay 12 Hour Eye Shadow 03 Neutral Khakis
Ik ben hier heel erg benieuwd naar, en er komt snel een look aan!


Bij een eurowinkel vond ik ineens wat Wetn'Wild producten, helemaal leuk dus! Ik heb er al eens van gehoord en was nou wel benieuwd naar dit merk. Helaas hadden ze er niet zo veel meer van maar ik heb toch nog deze 5 dingen kunnen vinden in grote bakken vol met andere make-up (met onbekende budget merken waarvan ik niks mee heb genomen omdat, nouja, ik had al genoeg uitgegeven!).
- Baby Buki Powder Brush
- Ultimate Minerals loose eyeshadow E 91716 Amber
- Mega Eyes E91415 White Sensation
- Mega Eyes E91418 Pure Gold
- Mega Eyes E91417 Mauve Magic


De mooiste aankopen van de dag!!! Dit heb ik als allerlaatste gekocht gisteren, en ik ben er zo vreselijk blij mee! Ik was 's ochtends ook al in de Kiko geweest en had toen het pastel blauw-paarse lakje al gekocht, maar eigenlijk wilde ik ook persé de gele lak maar die was op dat moment op, plus ik kon verder niet kiezen wat ik nou wilde van de oogschaduws etc dus besloot ik maar op het eind van de dag nog eens langs te gaan. En ik heb toch nog best veel gekocht! Ze hadden gelukkig het gele lakje aangevuld (anders had ik er nog wel naar gevraagd hoor) en  nouja, see for yourself!
De lipstick ging ik eigenlijk niet kopen maar nouja... Het was echt helemaal mijn kleur en hij is zo fijn! En als mijn vriend dan gaat zeggen dat ik het moet doen want ja, als ik spijt krijg van dingen niet gekocht te hebben dan is het ook niet goed... Dankjewel liefje, dat je mij weer vanalles aangepraat hebt ook al probeer je me zoveel af te praten :P
- Pencil lip gloss 01
- Luscious Cream Lipstick 504
- Nail Lacquer 338
- Nail Lacquer 279
- Nail Lacquer 270 sparkle touch
- Color Sphere Duo Eyeshadow 107
- Color Sphere Duo Eyeshadow 208
- Eye pencil - Matita Occhi 104

Pffft, dat was het weer. Een flinke haul dus en nouja, ik heb me niet zo goed (letterlijk gezien) aan mijn no-buy, maar ja, het is nu zoomeeerrrrr en ik was in Duuiiittssllaaand. En ik ga nu ophouden met me verantwoorden voor mijn aankopen, ik heb gespaard! :P

Het vervelende is nu wel dat mijn nail wheels vol zijn en de nieuwe die ik vorige week of de week daarvoor heb besteld (nu het zomervakantie is ben ik echt heel mijn gevoel van tijd kwijt, niet dat ik dat daarvoor had maar toch) nog steeds niet binnen zijn en nog wel wat langer op zich zullen laten wachten, wat dus betekent dat ik al mijn nieuwe lakjes nog niet kan opruimen! Bureau stond al zo vol!!