dinsdag 12 juli 2011

Today's Nails: Caramel Toffee


Gisteren had ik wat dingen geshopt in Eindhoven, waaronder dit mooie nude lakje van NYC. Het lakje heet voluit NYC Expert Last Nail Polish 220 Caramel Toffee en zou tot 7 dagen op je nagels moeten blijven zitten (en ik neem aan ook goed).
Ik kocht het in combinatie met een ander NYC lakje in de Kruidvat met de actie 2 NYC lakjes voor 3 euro, dus het was een mooie budget aankoop! Ik heb eigenlijk al een dergelijk lakje,maar deze is wat dik en ook iets geler en ik was gewoon even verliefd op deze kleur!
Vandaar dat ik hem die avond meteen op heb gedaan, en zie hier het resultaat! Het lakje dekt best goed voor een dergelijke lichte kleur, hij leek eerst vrij dun te zijn maar zoals je ziet dekt hij toch in 2 lagen. Ik heb hier ook een basecoat (van het DA huismerk) maar geen topcoat gebruikt (geloof ik... en als ik die wel heb gebruikt was het P2 8in1 nailwonder, mijn nieuwe favoriet).
Om de kleur te beschrijven, het valt wel onder de nude tinten, maar met een flinke shimmer, echt heerlijk hoe dit lakje lekker glimt en schittert! Verder is het een mooie bruin-beige kleur, warm met een rozige ondertoon, het neigt ook wel een beetje naar een mix van goud en koperkleur.

Geen idee of hij 7 dagen houdt, maar die ene dag dat ik hem opgehad heb bleef hij erg goed zitten! Op een klein ongelukje met de vriezer na dan, maar dat was mijn eigen schuld. Hij stond niet op mijn no buy-uitzonderingen lijst, maar het is zeker een nieuwe favoriet!