vrijdag 22 juli 2011

Today's Nails: A Summer Duette (Nail-Art)


Vandaag weer een zomerse nail-art, en nog een heel simpele ook.Ik ben gegaan voor 3 nieuwe lakjes, namelijk 2 van Yves Rocher en 1 van Kiko die ik gisteren in CentrO in Oberhausen (DU) heb gekocht;
- Yves Rocher 11 Rose Vif
- Yves Rocher 41Corail Vif
- Kiko Sparkle Touch 270


Ik heb er voor gekozen om mijn nagels half met de roze tint en half met de oranje tint te lakken. Daarna beschadigde ik mijn ringvinger en besloot ik dit leuke lakje van Kiko erover heen te lakken :)

Ik ben echt blij met deze leuke kleurtjes! Ze dekken niet helemaal in 1 laag maar lakken wel heel erg fijn. De roze tint, Rose, bevat leuke (hele kleine) roze shimmer en de koraal tint heeft geen shimmer, maar is een erg fijn crème lakje. Het lakje van Kiko heeft echt geweldig mooie zeshoekige glitters! Het doet me heel erg denken aan een flake lakje, maar ik denk dat dit het toch nog net niet is (ik heb zelf nog geen flake lakje dus ik weet niet zo goed hoe het er irl uit ziet), ik ga er eigenlijk vanuit dat dat meer vlokken zijn ipv zeshoekige glitters.

Het uiteindelijke effect is heel subtiel, de kleurtjes van Yves Rocher lijken redelijk op elkaar en door ze naast elkaar te lakken lijkt het net alsof ze in elkaar door lopen, en soms ook alsof het maar 1 kleur is. De glitters maken het net weer wat specialer, en voegen nog wat mooie kleurtjes aan de combinatie toe doordat ze met elke beweging van de hand andere kleuren reflecteren.

Edit:
Het blijft toch jammer dat je eigenlijk niet kan zien dat het twee kleuren zijn op de foto! Maar irl is dit eigenlijk ook wel zo. Ik heb toch nog even twee close-ups gezocht... Helaas zijn de nagels op de tweede foto niet zo netjes gelakt (lees: de lakjes zijn niet erg eerlijk 50/50 verdeeld).