donderdag 7 juli 2011

Today's Nails: P2 Color Victim 750 Drama


Vandaag weer een nieuw lakje om uit te proberen! Toen ik in Duitsland was zag ik deze kleur en ik moest hem gewoon hebben! P2 is een merk wat niet in Nederland verkrijgbaar is maar ik had het al eens eerder lakjes van P2 gekocht en die bevielen me goed.

Dit kleurtje heet 750 Drama, en de kleur doet zijn naam eer aan! Lekker knal rood, een beetje fletse kleur maar doordat hij lekker fel is is dat helemaal niet erg.
De lak dekt in 1 laag en ik heb er eigenlijk spijt van dat ik toch 2 lagen heb aangebracht, ik had namelijk 1 nagel met een dunnere laag van het lakje en dat scheen een beetje door dus vandaar. Het lakje is een beetje dik, maar lakt best redelijk (en het is niets wat een nagellakverdunner niet kan oplossen, mocht het erger worden ;)). Ik ben benieuwd hoe houdbaar dit kleurtje is!


Ik heb trouwens deze lakjes in totaal gebruikt:


- DA base coat
- P2 Color Victim 750 Drama
- P2 8in1 Nail Wonder
- Essence Express Dry Drops

3 opmerkingen:

Maaike zei

Wauw, echt een perfect rood kleurtje! Kan je die gewoon bij de DM ofzoiets kopen? Dan ga ik daar van de week maar eens naartoe!

Inge van den Broek zei

Ja, mooie kleur he! :) Yep, ik heb hem zelf ook bij de DM gekocht :)

Peggy Timmermans Visagie zei

Altijd stijlvol, zo'n felle rode kleur!

Een reactie posten