dinsdag 12 juli 2011

Shoplog: Eindhoven

Gisteren ben ik samen met mijn vriend lekker Eindhoven in gegaan (alweer :P). Ik had een paar dingen op mijn lijstje staan die ik graag wilde uitproberen, zoals een body butter en een droogshampoo. Verder heb ik nog wat dingen gekocht die niet op mijn lijstje stonden maar die ik gewoon niet kon laten staan... Het was dus een slechte dag voor mijn No Buy project!!!


Wat hebben we hier?
- Droogshampoo van Batiste 'Blush'
- Andrélon Nachtwonder nacht-conditioner
- Proset mini haarspray Volume
- H&M Pear & Basil body splash
- I love... Vanilla & Icecream body butter (Douglas)


- Catrice LE Expect The Unexpected lipstick C01 Tickled Pink
- Catrice LE Urban Baroque lipstick C03 Victoria
- H&M nagellak Daisy
- La Femme Beauty nagellak 135 Ultra Gold
- HEMA nagellak top coat 09
- NYC nagellak
- NYC nagellak
- H&M eyeshadow palette Vanity Fair Eyeshadows

Deze cosmetica producten heb ik bijna allemaal wel uit de sale! Alleen de La Femme Beauty nagellak was niet in de sale, maar kostte toch 1 euro. Verder was het oogschaduw palette nu 3 euro bij de h&m en de NYC lakjes (ook allerlei andere merken) bij de Kruidvat nu 2 voor 3 euro. Leuke koopjes dus!
Ik ben trouwens vooral heel blij met de Urban Baroque lipstick van Catrice, deze had ik al maar ik gebruik hem bijna dagelijks dus eentje extra is helemaal fijn!


Eerlijk gezegd mis ik geloof ik nog een paar dingen, maar ik was heel slim en had alles al opgeruimd voordat ik me bedacht dat ik natuurlijk ook nog even een shoplogje wou posten :P Eventuele overige producten zie je vanzelf langs komen in toekomstige berichten.

Ik ben erg blij met mijn aankopen, ook al had ik ze eigenlijk niet mogen kopen. Gelukkig heeft het niet zoveel gekost en zal ik ze zeker gebruiken. Het is natuurlijk ook vakantie dus ik mag mezelf ook wat cadeau doen :) Mijn plan is niet om totaal niks meer te gaan kopen maar gewoon bewuster te worden van wat ik koop, hoeveel het kost, het overzicht van uitgaven in mijn achterhoofd te houden en ook echt dingen te kopen die ik zal gebruiken. De laatste tijd doe ik eigenlijk niet zoveel make-up op 's ochtends voor de rest van de dag maar speel ik meer op momenten dat ik er zin in en tijd voor heb met looks, maar ik denk dat ik nu toch weer eens elke ochtend gewoon make-up ga gebruiken :D Vooral met dat leuke palette en mijn nieuwe BH Cosmetics palette ^^

Ik heb echt heel erg zin om al deze producten te gaan gebruiken!! <3