vrijdag 1 juli 2011

Today's Nails: DA Base Coat + Colour & Shine 013 + P2 8in1 Nail Wonder


Vandaag heb ik een nieuwe base coat (DA base coat) uitgeprobeerd dat ik gisteren in Venlo gekocht heb, een mooi kleurtje uit Breda (shoplog hier) (DA Colour & Shine 013) en een top coat (p2 8in1 Nail Wonder) die ik gisteren in Mönchengladbach gekocht heb. Shoplog over Mönchengladbach en Venlo komt er aan.


De base coat van de DA lakt meteen al een stuk fijner dan die van de Hema! Hij is lekker vloeibaar en lakt mooi transparant.

Het kleurtje, DA Color & Shine nummer 013 dekt goed in 1 laag. Hier en daar is hij wat dunner en dus zou ik aanbevelen om 2 laagjes te lakken voor een mooi egaal resultaat, maar ik heb het zelf op 1 laagje gehouden.

De topcoat, 8in1 Nail Wonder van p2 moet een werkelijk nagel-multitalent zijn. Het is een topcoat, nagelverharder, kleurverfrisser, lak verzegelaar, sneldroger, riggel vuller, anti splitter en UV bescherming in één. Een flinke mond vol dus! Hij lakt in ieder geval heel fijn en ik heb er eigenlijk niet veel op aan te merken. Natuurlijk kan ik niet echt al deze werkingen controleren, hij is mooi transparant, glimt lekker, voelt fijn glad aan, haalt de kleur van het andere lakje niet naar beneden en behalve wat chips op mijn rechter wijsvinger van het open wringen van een paar blikjes zijn er tot zo ver nog geen beschadigingen te zien. Ook droogde alles best snel. Fijn fijn fijn! :)