dinsdag 5 juli 2011

Outfit & Look Of The Day: Blue Orange


Vandaag had ik eens zin om oranje te dragen, vandaar ook een oranje shirt en een koraal oranje bloemetje in mijn haar. Maar, om dan ook meteen mijn oogmake-up oranje te houden leek me een beetje teveel van het goede, en omdat ik van contrast houd, ben ik maar voor een lichte look met icy blue gegaan!


Producten gebruikt:
- P2 Perfect Face! Make up base 010 Illuminate me!
- Gosh Lift Me Up! Liquid Foundation 22 Natural
- Hema concealer pencil 01 ?
- Essence Lash & Brow gel mascara
- Catrice lash plush mascara
- P2 Define Your Lip Line! Lip liner
- P2 Prepare your lips! Lip base
- P2 Perfect Eyes! base 010 Hollywood touch
- Catrice Minderal soft powder rouge 120 Wild Rose
- P2 Color Boulevard eyeshadow 080 Tokyo Nights
- DA eyeshadow 002
- Catrice absolute moisture lipstick 090 Indian Brown



Trouwens ook een (slechte) foto van mijn outfit! Ik heb nog wat pogingen gedaan met het statief maar het is nog niet helemaal gelukt dus ik houd het even op deze spiegelfoto :P


- Haarbloem H&M
- Ketting met uil van Ebay
- Torren armbandje van de Six
- Oorbellen ?
- Shirtje H&M
- zwart topje ?
- Spijker rok Miss Etam
- Zwarte legging Miss Etam
- Laarsjes Tamaris