vrijdag 15 juli 2011

Today's Nails: Welcome To The Jungle!


Afgelopen dinsdag heb ik deze leuke nieuwe nagellak van Catrice op mijn nagels gedaan. De lak komt uit de nieuwe LE 'Papagena' van Catrice, en heet C02 Welcome To The Jungle. De kleur is een mosgroene tint, bruin-groenig met een hint van goud en flinke shimmer die soms goudkleurig lijkt of juist allerlei kleuren lijkt te bevatten.

Het potje is het standaard Catrice design, hoewel nu met een matte dop en wat extra typografie. Erg mooie typografie vind ik! Helaas is de dop blijkbaar niet erg krasbestendig want die van mij heeft op de een of andere manier al flink wat beschadigingen opgelopen, zonde! Misschien ligt dat aan het mat-effect dat de dop heeft, jammer. Gelukkig maakt het lakje dit helemaal goed, lees maar verder!

Het lakje is eigenlijk zoals ik wel van Catrice gewend ben, het lakt fijn en makkelijk, deze dan zonder streperig te zijn en wauw, in 1 laag dekkend! Hoewel het hier en daar misschien wel wat meer lak had kunnen gebruiken, heb ik het lekker op 1 laagje gehouden.


Ziet er goed uit toch? Het is dan niet echt een zomers kleurtje (of je moet er echt een tropische outfit bij dragen met felle kleuren paars en donkere mosgroene tinten, veel goud en nog wat andere kleuren zoals groen en oranje, misschien op een zwarte basis oid, plus natuurlijk andere producten uit deze LE), maar ik ben toch erg blij met dit lakje!

Trouwens, ik heb het nu nog steeds op mijn nagels zitten en ik heb al flink wat tipwear (maar mjn nagels moeten ook flink wat verduren bij mij dus dat zal ook wel geholpen hebben), erg jammer, maar het hoort erbij.