maandag 4 juli 2011

Look Of The Day: Pink Sunset #2


Gisteren ben ik weer eens lekker gaan zitten voor een look met het Gosh Pink Sunset Eyeshadow Trio. De vorige look was wel leuk maar niet helemaal mijn ding, ik ben toch meer van de smokey eyes! Vandaar dat ik gisteren een intense smokey eye heb gecreƫerd met het Pink Sunset Trio.


Dit zijn de producten die ik voor mijn hele gezicht heb gebruikt;
- P2 Perfect Face! Make Up Base
- Gosh Lift Me Up! liquid foundation 22 Natural
- P2 Perfect eyes! base
- Gosh Eyeshadow Trio Pink Sunset
- Etos Waterproof Kohl Pencil 001
- Miss Sporty Fabulous Creamy Blush 201 Bare
- Etos long lasting lipstick 001
- Catrice LE Enter Wonderland lipgloss 01 Forbidden Apple
- Catrice Lash Plus mascara (staat niet op de foto)



Zoals je kan zien is het paarse gedeelte midden op mijn ooglid niet erg intens. Dit vind ik heel erg jammer want dat was wel mijn bedoeling. In het begin van het opmaken was dit wel zo maar later ging er veel kleur vanaf en kreeg ik het er niet meer op. De volgende keer probeer ik misschien om nog eens wat eyeschadow base aan te brengen, maar ik vond het gisteren onderhand wel lang genoeg duren.
Verder heb ik de kleuren zowel droog als nat aangebracht en ging het vooral om het blenden, blenden, blenden. Wat door het natte gebruik van de oogschaduw af en toe niet zo goed werkte >< Bij de volgende look zal ik proberen wat meer geduld te hebben!