vrijdag 15 juli 2011

Today's Nails: M&M's (Nail Art)


Vandaag een lekker zoete nail-art!

'Goh, wat zal ik eens met mijn nagels doen' dacht ik, terwijl ik nadenkend op een paar M&M's kauwde. Toen ging er een lampje branden, met als resultaat deze simpele maar vrolijke en herkenbare nail-art!

Nou moet ik zeggen, de nail-art is erg simpel, als je dan zowel links- als rechtshandig bent... En gezien ik rechtshandig ben en dan ook best handig-rechtshandig, lukte mijn linkerhand redelijk. Helaas ben ik met links de volle 100% minder handig, vandaar dat ik lekker mijn rechterhand niet laat zien :P


Hierboven zie je de lakjes die ik heb gebruikt, en de bijbehorende M&M! Helaas had ik geen gele kleur die lekker fel was en dus ben ik maar voor die van P2 gegaan. Als je de gele M&M er niet naast hebt liggen zie je het niet dus nouja. Er staat nu in ieder geval een felle gele nagellak op mijn To Buy-lijstje!
De groene nagel ziet er irl wat groener uit (zie hierboven dan ook de foto met het flesje, die is veel natuurgetrouwer).

- Blauwe M&M:  Claire's zonder duidelijk nummer of naam (het zou CM122 kunnen zijn?)
- Groene M&M: 2B zonder nummer of naam
- Gele M&M: P2 730 Hug Me!
- Oranje M&M: Claire's zonder duidelijk nummer of naam (het zou 9517 kunnen zijn?)
- Rode M&M: Essence LE 50's Girls Reloaded 02 Back To The 50's

De m'etjes heb ik met een Konad Nail Art Pen & Brush gemaakt in de kleur wit (met de pen/dotting tool). Als ik wat meer geduld had gehad zouden de m'etjes wel netter zijn geweest, maar eerlijk gezegd wilde ik graag naar bed maar wel eerst even dit posten, dus vandaar...
Verder heb ik helaas maar 5 vingers en moest ik dus kiezen voor 5 van de 6 standaard M&M kleuren (ik zeg 'standaard' gezien ze tegenwoordig het complete assortiment groter is), en dus koos ik voor de leuke felle kleurtjes en niet bruin zodat ik een mooie regenboog kon maken.

Ik heb natuurlijk ook een base en top coat gebruikt, namelijk de base coat van de DA en het 8in1 Nail Wonder van P2.

Weltrusten!