vrijdag 1 juli 2011

Look Of The Day: Pink Sunset


Zoals beloofd een look met het Gosh eyeshadow trio Pink Sunset!

Ik vond het uiteindelijk best lastig om van deze look een beetje redelijke foto's te maken. Ik moet echt eens niet zo lui doen en een statief erbij pakken :S


Wat heb ik gebruikt?
- P2 Perfect face! Make Up Base
- Gosh Lift Me Up! Liquid Foundation 22 Natural
- Manhattan Soft Compact Powder Natural Look Transparent 0
- P2 Perfect eyes! Base
- P2 Define your lip line! Lip Liner
- P2 Prepare your lips! Lip Base
- P2 Open up your eyes! Brightener
- P2 LE Deep Water Love aqua splash duo blush 010 fresh apricot
- Gosh Trio Eye Shadow Pink Sunset
- MNY eyeshadow mono 900A
- Etos eye pencil black
- Gosh velvet eye liner Purple Stain
- Hema liquid concealer (?)
- P2 eyebrow express 030 Brilliant Brown
- Catrice Lash Plus mascara (zwart)
- Etos Long lasting lipstick 001
- Catrice LE Enter Wonderland lipgloss 01 Forbidden Apple



Ik heb de kleuren afwisselend nat en droog aangebracht op het ooglid, met verschillende penselen, verschillende keren gecorrigeerd en ook verschillende lagen op elkaar gezet. Ik weet niet of het aan mij ligt dat ik te veel over elkaar heen ben gegaan, dat het gewoon niet wilde lukken vandaag met mijn huid of dat de oogschaduw niet zo heel goed is, want er bleven plekken die niet zo goed oogschaduw pakten.
Ik had deze look graag wat donkerder en intenser willen maken mét deze kleuren en dus zonder er nog iets anders bij te pakken maar dat is niet zo heel erg goed gelukt denk ik.

Daarbij komt dat ik deze oogschaduw nu voor het eerst gebruik, een volgende keer zal het vast wat beter gaan ;)

Al met al is het toch nog een leuke look geworden, al denk ik eigenlijk niet dat ik dit oogschaduw trio heel erg vaak ga gebruiken... De volgende keer dat ik dit gebruik wordt het iig iets subtieler en waarschijnlijk pak ik er nog wat andere oogschaduw bij.

Edit: Ik heb nog een idee voor een intense look met dit trio, dus let op nieuwe posts!