vrijdag 1 juli 2011

My Favourites: Gosh Waterproof Velvet Eye Liner (Review)

Een nieuwe categorie! Jawel! Of nouja, een hele nieuwe categorie is het niet, het blijft namelijk een review, maar ditmaal geef ik aan dat dit een van mijn favoriete producten is. Dus stiekem wel een beetje een nieuwe categorie.


Gosh waterproof Velvet Eye Liners. Geweldige kleur, lekker creamy, en écht waterproof. Gelukkig wel niet zó waterproof als de Gosh liquid eyeliners, toen ik die eens probeerde kreeg ik mijn ogen 2 dagen lang niet schoon.

Ik kies deze eyeliners voor de leuke kleurtjes, eerlijk gezegd heb ik nog geen zwarte of witte eyeliner gebruikt van Gosh, misschien een idee voor de toekomst.

Ik heb ondertussen een flinke collectie!


Van boven naar beneden:
- 014 Pink Darling
- Purple Stain
- 011 Sky High
- Blue Lagoon
- Ocean Mist
- Ice Blue
- Cool Mint
- 003 Green Devil
- Lemon Soda
- 004 Green Boost
- 006 Bananas
- 005 Golden Cadillac
- 002 Girl Power
- 010 Copper Girl

Ik heb de eyeliners op kleur gelegd en niet op volgorde van nummer ofzo. Sommige eyeliners hebben namelijk een nummer en sommige niet. Ik weet het verschil eigenlijk niet, waarschijnlijk zijn sommigen van een oudere/nieuwere collectie dan anderen.

De eyeliner is lekker creamy op de huid en brengt makkelijk aan. Als je een strak lijntje wilt zetten moet je wat extra opletting want het puntje van het potlood is snel 'niet scherp meer'. Het is verder wel handig om in dikte te varieren. Ik moet wel even zeggen dat deze eyeliners niet goed op je waterlijn pakken, maar ik ken weinig eyeliners die dat wel echt goed doen.
Deze oogpotloden zijn ook erg geschikt om je look wat mee uit te breiden, door wat extra lijntjes of puntjes of zelfs hele tekeningen op je gezicht te maken! Gebruik je fantasie! :)


Hier zijn de swatches, zijn ze niet geweldig? Ik wil álle kleuren!!