maandag 4 juli 2011

Review: H&M Hello Kitty Candy Eyeshadow Palette


Gisteren kocht ik dit vrolijke Hello Kitty Candy Eyeshadow Palette bij de H&M. Ik had eigenlijk mijn zinnen gezet op een ander palette, maar deze was afgeprijsd naar €3,00 plus het was de laatste, dus ik kon het niet laten toch deze mee te nemen!
Ik verwacht geen bijzonder geweldige oogschaduw, maar het zijn toch erg leuke kleurtjes waar een aantal leuke looks mee te creƫren zijn.


Alle 10 de kleuren bevatten shimmer. Zoals je kan zien zijn de eerste drie kleuren (lnr) niet erg duidelijk, maar het zijn een licht gele, een licht roze en een lichte lila tint. Deze drie zijn ook niet heel erg sterk van pigment en zijn nog minder duidelijk van kleur als swatch op mijn onderarm, maar het zijn toch 3 leuke highlighters. Verder is de zilveren tint (3e van rechts) ook niet erg sterk van pigmentatie, maar desalniettemin duidelijk als een zilver toon. De andere kleuren (roze/paars/turquaze/lichtblauw/donker grijs en donker bruin) zijn redelijk gepigmenteerd, mijn arm wordt mooi gekleurd maar ik vind zelf wel jammer dat het vrij dun is. Verder zijn deze kleuren gewoon leuk! Ik wordt er helemaal vrolijk van als ik dit palette zie :)