vrijdag 15 juli 2011

Shoplog: Arnhem & Den Bosch

Ja hoor, alwéér een shoplog! Ik ben gisteren met mijn vriend naar Arnhem geweest, en 's avonds nog even naar Den Bosch. Het was een hele gezellige dag en ik heb weer leuke dingen geshopt, maar helaas werkte het weer EN het openbaar vervoer (as usual) niet mee. Gelukkig zijn we toch nog thuis gekomen en is alles wat nat was ondertussen opgedroogd :) (hoewel mijn schoenen nog een extra dagje droogtijd nodig hebben).

We zijn dus in Arnhem geweest, in het centrum maar omdat we vroeg klaar waren zijn we ook nog naar winkelcentrum Kronenburg geweest en 's avonds zijn we ook nog even naar Den Bosch geweest want ik wilde echt even naar de Lush!

De aankopen laat ik zo zien maar eerst even goed en slecht nieuws, ik heb namelijk het afgebroken deel van mijn oorbel terug gevonden (toen ik 's avonds mijn handtas omkeerde bleek hij in mijn tas gevallen te zijn! :D) dus ik heb gauw mijn oorbellen gerepareerd <3 verder besloot helaas mijn handtas gister middag dat hij het zat was om een schoudertas te zijn, en brak het hengel af. Gelukkig zitten er nog 2 korte hengsels aan de tas zodat ik hem nog gewoon aan de hand kan dragen (hekel aan!!!). Ik moet dus ook echt een nieuwe (grote) schouder/handtas!!!! Zo blijf ik geld uitgeven :S

Anyway, hieronder dus waar deze post om gaat! Wees maar niet bang, ik ga zsm weer over andere dingen bloggen! :)


- Nivea Visage Natural Beauty Egaliserende Oogcrème
Deze oogcrème vond ik in een uitverkoop bak bij de Trekpleister, hij moet werken tegen alle onregelmatigheden rond de ogen, zoals wallen en een natuurlijk egale teint geven. Ik ben benieuwd!
- Essence LE You Rock! Refreshing Spray (for face and body) 01 Rock Chick's Refresher
Rook toch wel heel erg lekker en ondanks dat de fles geen dop meer heeft, heb ik hem mee genomen. 1 euro is toch een koopje voor zo'n fles van 100 ml!
- Het rode hoesje met witte stippen is van mijn nieuwe paraplu! (die nog staat te drogen, vandaar alleen het hoesje op de foto) Voor 3 euro bij de H&M een geweldige vondst, hij kwam namelijk meteen erg goed van pas met dat verschrikkelijke weer van gisteren plus ik zocht al een tijd een nieuwe rood met witte stippen paraplu nadat mijn vorige van de Xenos kapot was gegaan.
- Essence LE 50's Girls Reloaded 02 Back To The 50's
- Essence LE 50's Girls Reloaded 03 I'm A Marine Girl
Nadat ik eergisteren het zilveren lakje van deze LE van Essence had gekocht, had ik toch wel spijt van de andere kleuren... Vandaar nu weer 2! Ook ga ik de andere twee nog kopen als de LE deze week nog in de Kruidvat ligt omdat ik 2 euro voor 2 van deze lakjes toch eigenlijk ook geen geld vind...
- Gosh nagellak 598 Bubble Gum
Heerlijk zacht roze lakje van Gosh, uit de sale bak natuurlijk. Heeft trouwens iemand anders nog opgemerkt dat de huidige Gosh nagellak actie 2 voor 10 euro wel een interessante eigenlijke prijs heeft? (17,98 voor 2 lakjes van Gosh die 6,99 per stuk zijn?? Foutje!)
- Essence Nail Art Freestyle & Tip painter 02 Flower Power
- Essence Nail Art Freestyle & Tip painter 01 Silver Sparkle
Leuke stripers van Essence, voor 50 cent per stuk kon ik ze niet laten liggen...
- Catrice LE Enter Wonderland Tip Painter Wizard Gold
Een striper die ik al een tijd eigenlijk wel wilde maar waar ik toch weer het geld niet zo voor over had.. Ik wil eigenlijk een gewone nagellak in deze kleur! Tenminste, de kleur die in het potje lijkt te zitten, want nu ik hem dan eindelijk heb vind ik hem vreselijk tegenvallen... Het is een heel doorzichtig lakje met glitters waarvan de kleur niet tot zijn recht komt... Jammer...
- 2 Bruine haarbloemen aan elastiekjes
Hier ga ik haarclips van maken :) Ik ben helemaal gek op haarclips met bloemen!!
- Lush Lemony Flutter
Ja!!! Eindelijk!!! Ik heb hem! :D Lemony Flutter, waar ik al zoveel goeds over heb gehoord... Voor die ene keer wil ik best 10 euro uitgeven aan een verzorgingsproduct (ik ben en blijf 'helaas' een budget scoorder :P). En ik moet zeggen, ik heb hem in de trein meteen uitgeprobeerd en hoewel ik nog steeds niet helemaal weg ben van sterke geuren in mijn cosmetica producten, werkt hij wel en ben ik er nu dus al tevreden mee :)
- Kruidvat Nail Polish Remover pads
Voor onderweg, maar deze ga ik ook gewoon thuis gebruiken, dan kan ik gauw een nieuw potje erbij kopen en kan ik de lege gebruiken voor eyemake-up remover pads :P Handig voor in mijn tas!
- 2True Colour Due Eyeshadow Shade No. 14
- 2True Colour Due Eyeshadow Shade No. 09
- 2True Colour Due Eyeshadow Shade No. 06
Het merk 2True gaat uit het assortiment bij de Kruidvat en dus liggen alle sale bakken er helemaal vol mee. Voor 1 euro per stuk nam ik deze leuke kleine duo oogschaduws mee, ik ben erg benieuwd naar de kwaliteit, ze lijken me erg handig voor in mijn handtas!


En als laatste heb ik deze leuke bekertjes meegenomen. De eerste (links) met de roodborst komt van de Hema en de 2 roze met uiltjes komen van de Trekpleister. Zoals je kan zien heb ik er mijn oogpotloden, lippotloden en andersoortige (oog-) make-up potloden en nog wat overige dingen in gezet. Helemaal leuk :)

Geloof het of niet, ik heb me deze keer een stuk beter kunnen inhouden, maar heb toch nog een aantal leuke dingen meegenomen! Helemaal goed toch?