vrijdag 1 juli 2011

Personal: Eyebrows

Een beetje lame misschien, maar ik wil mijn excuses aanbieden voor mijn bushy eyebrows, die ook al in eerdere posts te zien waren. Ik kan me voorstellen dat je dit niet vind passen bij een beautyblog, dus sorry als je dit lelijk vindt, maar ik heb een reden.
Op het moment heb ik namelijk serieus gewoon geen pincet. Dat en ik ben heel gevoelig voor epileren dus ik doe het sowieso al niet zo graag, daar komt dan ook nog eens bij dat ik er vreselijk onhandig in ben, ook al heb ik het al zo vaak gedaan.

Verder heb ik dit nu als kans aangegrepen om de haartjes weer eens te laten groeien en mijn wenkbrauwen een beetje rust te geven want ik was niet helemaal tevreden met hoe ik ze normaal epileerde, maar ja, als er niks zit kun je het ook niet laten zitten he.

We hebben thuis een hele fijne pincet, maar die is al 2 weken foetsie. Andere pincetten die niet zo fijn zijn zijn ook kwijt :S En ik heb nog geen nieuwe gekocht... Had ik best al kunnen doen ja maar het is er nogal bij in geschoten.

Anyway, ik ga asap een nieuwe pincet halen en dan kunnen jullie weer lekker naar mijn netjes geƫpileerde wenkbrauwtjes kijken :P

Weg met de wildgroei! :P

Wat vinden jullie wat je met wenkbrauwen moet doen? Vinden jullie het erg als iemand niet epileert? Ik ben zelf vrij laat met epileren begonnen, tenminste dat was mijn gevoel erbij. Ik heb periodes gehad waarbij ik alleen de verdwaalde haartjes weghaalde maar ook waar ik mijn wenkbrauwen echt flink aanpakte. Tegenwoordig ben ik meer van de 'natuurlijke' wenkbrauwen maar' met wat hulp' (oftewel bijsnoeien). Eigenlijk heb ik ook ergens een neiging mijn wenkbrauwen te laten voor wat ze zijn maar dan zal ik er ook weer eerlijk bij zeggen dat ik al die extra haartjes niet mooi vind op een eyelook foto....