zaterdag 23 juli 2011

Today's Nails: Kiko 279


Wat een geweldige kleur! Ik zag hem, en ik moest hem hebben! Ik heb dit prachtige, knal gele lakje gekocht in de Kiko winkel in CentrO in Oberhausen, Duitsland, toen ik daar lekker een dagje shoppen was met mijn vriend afgelopen donderdag.
Het lakje zit in een leuk, simpel flesje met een zwarte dop. Doet me denken aan de Hema nagellak flesjes, wie zou geïnspireerd zijn geraakt door wie? :P
De letters op de voorkant van het flesje zijn lichtgrijs, wat met deze kleur nagellak niet zo handig is. Gelukkig zit op de achterkant een sticker dus daar kun je de tekst beter lezen (niet dat er veel op staat...). Het was handiger én mooier geweest als ze op de voorkant de letters zwart hadden gemaakt, vind ik dan! Het is trouwens ook erg jammer dat Kiko hun producten geen namen geeft maar alleen nummers... Ik vind het altijd zo leuk om de namen te lezen van bijvoorbeeld de lakjes van Essence en Catrice, ik vind dat ook veel persoonlijker en je onthoud beter welke kleur het is (ook al zijn die namen ook niet altijd logisch/duidelijk).


Hier zie je de kleur op mijn nagels. Is hij niet mooi?! Vaak zijn gele lakjes was lastiger aan te brengen en dekken ze niet goed, maar ik vind dat hier reuze meevallen! De eerste laag dekte misschien voor 60-70% en lakte nog een beetje streperig, maar niet zo erg als dat ik gewend ben met dit soort kleuren! De tweede laag ging een beetje dik, maar zorgde er wel voor dat het helemaal dekkend was. Helaas duurt het zo wel heel erg lang voordat het lakje droog is, maar dat is ook een beetje mijn eigen schuld omdat de tweede laag dus erg dik was. Better next time!
Ik heb een base gebruikt van Essence en geen top coat omdat het dan nog langer zou duren voordat het allemaal droog was...

Ik wordt echt helemaal blij van dit kleurtje, er mag dan wel niet veel zon buiten te zien zijn, maar met deze zonnige nagels is het toch nog een beetje zomer!

Trouwens, ik heb de afgelopen week niet elke dag gepost en dat vind ik erg vervelend want ik wil graag dit blog met wat regelmaat bij houden, alleen is het af en toe moeilijk voor mij om dat ook echt door te zetten. Dit weekend ben ik bij mijn vriend en ik heb besloten mijn laptop niet mee te nemen, dus morgen ook weer geen post! Ik ga volgende week trouwens echt werken aan betere kwaliteit foto's (fotostudiootje gebruiken) en een betere lay-out/header, want dit is echt niks!