zondag 17 juli 2011

Nieuw Binnen: Sleek Oh So Special Palette - Review & Look!

Hoera! Mijn Sleek Palette is nu al binnen!
Ik zat eergisteren (vrijdag) mijn shoplog (over donderdag) te typen en toen ging de deurbel... Het was de postbode en hij had 2 pakketjes bij zich! Ik heb toch even gewacht met erover bloggen want ja, ik zou na die shoplog andere dingen gaan posten dan shoplogs...
Maar vandaag wil ik jullie toch graag even voorstellen aan mijn nieuwste aanwinst!
Ik was een echte Sleek-virgin, en hoewel er nog een aantal dingen op mijn wanted-list staan, is dit mijn eerste en voorlopig enige Sleek aankoop. Ik ben er erg blij mee!

Het is het Oh So Special palette, met veel lichte en donkere tinten in beige, roze, bruin en grijs. Een mooi palette om mee te beginnen dus. Ik wilde graag een nude tinten palette en ik houd het daarom maar even hier op :) Je kan er makkelijk een lichte look mee maken maar ook een donkere, en natuurlijk eindeloos variƫren!



Dit is hem dan. Is het doosje niet leuk? Het palette is lekker handzaam, mooi mat zwart met het glanzende Sleek-logo erop. Ik vind het zelf een beetje jammer dat je aan de buitenkant van het palette eigenlijk niet heel snel kan zien welke het is, voorlopig heb ik er nog maar 1 maar ik heb er nog wel een paar gezien die ik ook heel erg mooi vind!


En dan de binnenkant. Zijn de kleuren niet prachtig? Echt helemaal mijn ding. De laatste tijd ben ik veel meer van de lichte looks, dus ik zal waarschijnlijk vooral de linkerkant gaan gebruiken maar ook de rechterkant zal aan de beurt komen hoor! Heel handig is de spiegel aan de binnenkant van de deksel, en het bescherm velletje plastic met de namen van de oogschaduws erop. Dat die namen er op staan vind ik erg handig! Dat scheelt een hoop gedraai en dicht en weer open doen voor reviews en looks :) Er zit een dubbele spons applicator in die ik ondertussen al 100 keer heb laten vallen haha, ik heb erg lang toch de spons applicators die bij make-up producten zitten gebruikt maar ineens ben ik er helemaal mee gestopt, dus hij is nu eigenlijk meer lastig dan handig, misschien haal ik hem er nog uit of plak ik hem met wat plakband vast.


De kleuren nog eens dichtbij met de namen!
Ik vind de ruit structuur erg mooi in de oogschaduws. Het leek me echter wel niet zo handig maar ik heb er toch niet zo'n last van omdat de oogschaduw lekker zacht is.


En dit zijn de swatches, zonder basis, op de ovenkant van mijn arm.


Ik heb er meteen een look van gemaakt. Wat me opvalt is dat ik de laatste tijd dus veel lichte looks maak, die niet zo opvallen maar zeker wel mooi zijn en wat toevoegen aan mijn gezicht. Hoewel ik ze wel steeds anders maak, vallen ze op de foto gezet eigenlijk helemaal niet zo op en lijken ze allemaal een beetje op elkaar. Maar irl is dat een stuk minder!



Dichterbij...Ik vind het wel jammer dat je niet zo goed ziet welke kleuren ik eigenlijk allemaal heb gebruikt, maar ja.




En dan nog een lijstje van alles wat ik heb gebruikt voor deze look;
- Sleek Palette Oh So Special
- Essence LE 50's Girls Reloaded Translucent Loose Powder 01 Ahoy!
- Essence LE 50's Girls Reloaded Lipstick 02 I'm Sailing
- Catrice Lash Plus Mascara
- Essence Lash & Brow Gel mascara
- MNY Blush 301
- BH Cosmetics eyeshadow base