maandag 4 juli 2011

Today's Nails: Astor Lacque DeLuxe 840 Creamy Coral


Zaterdag avond was ik het helemaal beu en wilde ik een ander kleurtje op mijn nagels. Ik heb wat pogingen gedaan maar helaas droogden die niet (teveel laagjes) en dus heb ik alles er weer vanaf gehaald. Toen wilde ik iets simpels en ben ik gegaan voor een nieuw lakje (donderdag in Duitsland gekocht) van Astor.

Het lakje heet Astor Lacque DeLuxe nummer 840 Creamy Coral. De naam klopt precies! De lak is een mooi kleurtje koraal, niet zo héél fel maar lekker crème en zonder shimmer. Nouja, eigenlijk is het nog best fel.


Volgens het flesje moet het lakje tot 10 dagen goed blijven zitten. Ik ben heel erg benieuwd of het lakje dit ook echt waarmaakt, maar mijzelf kennende zal ik het én een harde tijd geven, én ik zal het zelf niet volhouden om 10 dagen lang hetzelfde lakje op te houden :P

Het lakt best goed en dekt bijna in 1 laag. Het tweede laagje was iets moeilijker aan te brengen, en al helemaal niet dun. Misschien had ik wat langer moeten wachten tot de eerste laag écht droog was, maargoed.

Nou moet ik nog wel even bekennen dat de foto's in deze post van zondag ochtend zijn, ná ik gedoucht heb. Plus, terwijl ik deze post typ, weer een dag verder, heb ik nog steeds hetzelfde kleurtje op mijn nagels. En ik moet zeggen, het blijft goed zitten! Er zitten alleen wat kleine puntjes en streepjes in omdat ik zaterdag niet zo netjes was, er zijn nog 0,0 chips te zien en alleen aan de toppen van mijn nagels is er denk ik wat lak af (als je schuin op mijn nagels kijkt zie je een wit randje).

Kijk zelf maar! Er is niet zo veel veranderd. :)