zaterdag 13 augustus 2011

Gekregen: Souvenirs Van Ouders


Mijn ouders zijn 3 tot 4 weken op vakantie geweest in Scandinaviƫ, en toen ze terug kwamen vorige week zondag, hadden ze ook wat souvenirtjes meegenomen!

Mijn moeder bleef maar vertellen hoe moeilijk het was om leuke dingen te vinden en dat het niet veel was, maar ik ben erg blij met wat ze wel gevonden heeft!

Op de foto kun je alles zien, het zijn een pak koekjes van Leibniz, hier hadden ze een paar pakken van meegenomen uit Duitsland want ik had een bestelling geplaatst, haha. Verder heb ik een rol pakpapier met muffins erop gekregen en 2 pakken servetten met muffins erop. Ook een theedoek met aardbeien, maar de lap kan ook goed gebruikt worden als klein tafelkleedje/tafellegger (erg stug voor een theedoek naar mijn mening...) en een doosje bosbes zuurtjes, een heel erg leuk doosje met een deksel in de vorm van een muffin (tupperware achtig), een rode spatel met witte stippen en een afwasborstel met aardbeitjes! En als laatste nog een grote pot met balpennen van Biltema. Biltema is geloof ik een winkel in Noorwegen, en vorig jaar hadden mijn ouders ook zo'n pot meegenomen voor algemeen gebruik. De pennen schrijven heel erg fijn en nouja, ze zijn bijna allemaal op gegaan het afgelopen jaar dus nu heb ik lekker mijn eigen pot! :D

Dat was het alweer! Ik ben erg blij met deze cadeautjes, leuke aanvullingen op mijn uitzet en nouja, gewoon leuk en lekker en handig in het algemeen!