donderdag 4 augustus 2011

Gewonnen: Fimo Canes van www.ilonas-nails.nl via Polish-Gloss

Een tijdje terug deed ik mee aan een winactie op Polish-Gloss, je kon 5 fimo canes winnen (+lijm en een mesje) die je zelf mocht uitzoeken op de webshop www.ilonas-nails.nl. En ik heb gewonnen! Echt super leuk! :D Ik heb meteen gemaild en de canes uitgezocht. De service was heel goed en snel en 2 dagen later mocht ik het pakketje al ontvangen!


Alles zat in een leuk zakje, lekker roze!


Dit zat er allemaal in: lijm, een mesje, de 5 fimo canes en een leuk setje Hello Kitty nagel stickers!


Dit zijn de fimo canes die ik heb uitgezocht, het zijn een paarse vlinder vleugel, een veer, een vogeltje, een dwarsdoorsnede van een appel en een leuke libelle. Ik ben er erg blij mee! Ik heb echt zin om deze fimo canes te gebruiken, stiekem vind ik het ook een beetje zonde... Ik denk echter dat ik er dadelijk wel een (simpele) nail-art mee ga maken speciaal voor morgen! Ik ga morgen namelijk met mijn vriend naast Castlefest, dat is een heel leuk fantasy evenement in Lisse :)